Stiti momentul ala cand vorbiti cu cineva drag voua . Ohh da.. frumos.

  Mii de sentimente iti ravasesc corpul . Ai vrea sa fii acolo langa el / ea sa-i spui multe.. sa privesti persoana respectiva in ochi si sa va spuneti vorbe dulci . Putin cam siropos , dar.. in seara asta a fost ceva diferit. Inima-mi batea aproape sa-mi sara din piept , eram foarte emotionata, desi de la o vreme  ma intrevad cu aceasta stare tot mai rar . Aveam impresia ca orice cuvant spus de EL e minunat , ceva nou . Au fost cateva minute pline de stralucire si nu m-am mai simtit asa de.. ceva timp .. de cand cu..X 8-| . De fapt in capul meu sunt 847373 persoane si 4838737 de sentimente ravasite ..

 Sper sa fie doar o stare trecatoare. De fapt , sigur va fi . Sigur a fost o ratacire , nu , nu sunt indragostita ! Nu , nu , nu , nuuuu ! Sa te indragostesti nu e bine [-x . Te gandesti mai mereu la persoana aia, esti visator/visatoare.. si speri sa fiti un cuplu , sa-ti acorde atentie . Urmeaza conversatii cu mii de dulcegarii .. O Doamne ! 

 Sigur a fost efectul deliciosilor biscuiti ai Denisei . Dadadadada. M-am trezit la realitate . „Indragosteala”mai poate asteeeeeeepta. Imi astept mica mea iubirica acasa , sa fim doar noi douaaaaa : o3 . Sa-i spun cat de mult te iubesc . O da ! 

 Doar ei,Adrianei si familiei le voi spune aceste 2 cuvinte deocamdata. Ori cine stie ce.. Vara e pe cale sa vina. N-ai treaaaaaaaaaaaaaba. „Indragosteala” – Eu = 0-1 .

Va urma !