Nu am o stare foarte buna . Poate si din cauza faptului ca m-am certat cu ea . Da , de la o prostie , dar .. mi-e ciuda ca nu e aici . M-am saturat de distanta asta. Acum imi vine sa scriu doar cuvinte urate , dar nu ! Ma abtin . Nu trebuie sa ma descarc asa . 

  Afara  e o vreme nasoala rau . Ma face sa pic in putul cu melancolie si nu, nu vreau asta. M-am uitat la bluza si mi-a venit in cap melodia asta.. ” Ramai neschimbata – rosu nestins! „

 Era inevitabil.  Daaaaaaaa . Stiam eu . Din cauza starii de cacat , trebuia sa ma cert cu cineva . Se putea? Si mi-a picat C.A in plasa. Perfect . M-am convins si de el . Serios . Nu-mi mai pasa . Nu are de ce . De ce sa fii bun cu toti si apoi sa te calce in picioare? Nu se merita. Oamenii sunt mai rai ca animalele . Nu merita nimic . Nu , o sa fiu din nou aia inchisa in mine si nepasatoare. Ohhh da . Daca-ti pasa nu e bine , daca nu-ti pasa , iarasi nu e bine . Cine dracu ii mai intelege pe oameni ? Nu , nu . Vreau o vacanta. Daa.. Vreau o perioada in care sa nu mai aud de nimeni si nimic . Sa nu mai aud probleme , sa nu mai vad pe nimeni . Sa fiu doar eu si muzica . Atat !

  Fuck ! Ma doare si capul . Si pentru ce? Pentru un om de nimic .. Noapte buna . De maine nu-mi mai pasa . Am zis !