„Eram doar eu cu ea…singuri în bucătăria goală.Arăta extrem de apetisant că începusem să salivez abundent.Mi-am zis să profit de ocazie și să fac ce ar face orice băiat de 20 ani.Am apucat-o și am pus-o pe masă,ispitit fiind de modul în care arăta.Vroiam neaparat să o ling,nu cred că aș mai fi avut o șansă ca asta,era unică in univers!Așa că mi-am zis în gândul meu bolnav:”Trebuie să o fac neaparat!”,cu toate că urmările puteau fi foarte grave…Totuși nu vroiam să trec la treabă numai după ce o făceam cu frișcă să mi se pară mai delicioasă.Am mers la frigider,am luat un tub de frișca Holalala și am început să-l “storc” pe ea,fără să depășesc în vreun fel mijlocul.Am aruncat tubul,și am trecut la ea,fără să depășesc în vreun fel mijlocul.Am aruncat tubul,și am trecut la treabă.Am scos limba și am început să o ling de jur împrejur fără să schițez nici cel mai mic sentiment de regret pentru ceea ce făceam.Trebuie să recunosc că mijlocul a fost de neuitat!Moale,zemos,numai bun .

Urmările au fost mai mult decât oribile!!!Tocmai terminasem prima prajitură cu mango și luasem în greutate! „

Doar un baiat cu o prajitura , ce credeai?