Muzica. Cel mai controversat subiect al zilelor noastre . Gusturile nu se discuta clar . Dar sunt persoanele alea care stau cu anumite persoane doar pentru ca asculta un anumit gen de muzica . Bisericute de : manelisti, rockeri , punkeri , hip-hop-eri si restul. 

  Fiecare asculta ce-l duce capul . Nu trebuie numit cineva ” ciudat ” pentru muzica pe care o asculta . Daca eu am chef sa ascult o melodie satanista , o ascult ca asa vreau eu pentru ca-mi da o anumita stare de spirit sau reprezinta ceva pentru mine . Daca peste 10 minute vreau sa ascult o balada , iar o ascult ca asa vor ” muschii mei ” . Daca cineva nu e ca tine nu inseamna ca e ciudat . Una e sa-ti spuna cineva ciudat in sensul bun al cuvantului , desi mai rar se-ntampla si una e sa te faca ciudat doar pentru ca asculti altfel de muzica si te imbraci cu tricouri largi si cu cranii . Nu inteleg . Care-i problema? Fiecare se imbraca cu ce are , cu ce-i place si cum vrea. 

 Doar pentru ca unii nu vor sa asculte un ritm neplacut si 2-3 versuri ce se repeta nu trebuie marginalizati . E pur si simplu parerea lor . Ok , o sa zica lumea acum ca de ce am spus ” ritm neplacut si 2-3versuri care se repeta?” E parerea mea , dar asta nu inseamna ca nu socializez cu oameni care asculta astfel de muzica.

 Cred ca celor care marginalizeaza oameni dupa un anumit criteriu, minor, dupa parerea mea , le lipsesc cativa neuroni. Cativa? Mii. Dar nu sunt eu in stare sa judec . Pur si simplu oricine are dreptul la preferinte si nu trebuie judecat pentru asta. Oricum nu poti fi pe plac tuturor , dar nici cand 2-3 persoane de nimic , dupa mine , te critica pe un motiv vag , nu e ok . Si zic ” persoane de nimic ” pentru ca inafara de ” dat din gura pe langa subiect si degeaba” nu sunt bune de nimic . Vorba lui Deliric ” Fii tare-n gura decat in caz ca stii tu.. ” 

  Muzica  , de oricare gen ar fi ea , ramane una dintre pasiunile acestei lumi .