Spre RUSINEA mea abia anul trecut am descoperit formatii precum : Alternosfera si Luna Amara.  

  Cand le ascult , ma simt nu bine  , foarteeeeeeeeeeeeeeee bine . Imi dau multa, multa , multa , multa , multa energieeeee .  Si ador sa fredonez .❤ . Formatiile sunt geniale . Piesele mirifice ! Versurile sublime ! Ritmul incendiarrrr ! Nu ai cum sa te plictisesti ascultand o piesa ce le apartine . 

   Pur si simplu te indragostesti de ele .  Nu cred ca exista zi in care sa nu ascult o melodie semnata AS sau Luna Amara. Era sa primesc cadou un CD cu albumul Alternosferei , l-am ratat pe moment , pana data viitoare cand ma duc in Iasi😕 . Nu mai e mult oriiiicuuuuuuum . Va fi al meu >:)

  M-am ofticat putin , bine un pic mai mult intrucat AS au fost in Iasi pe 3 februarie si eu nu am putut merge. Cat ghiniiiiiiiiiiiiiiiiiiion .  Poate vor mai veni la Iasi ca-n Vaslui 0 SANSE. Nimic , nimic . Trupe rock la Vaslui ? Buna gluma . Mai rar asa ceva . 

  Imi pare rau ca nu-s atat de cunoscute si difuzate cum ar trebui . Pana sa descopere Romania adevarata muzica  mai este .. mult .. prea mult parca. 

   Melodii superbe : -Inchisoare alba,  Wamintirile , 511, Avion , Vreau sa-mi dai  , Femeia Nordica , Nu e nimeni vinovat [ Alternosfera ] 

                          – Rosu Aprins , In tine tu , Pietre in alb ,  Dizident , Intunecare , Somn [ Luna Amara ] 

 ♥ Alternosfera , Luna Amaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa