Poate titlul ar sugera altceva dar ,  nu .  Pur si simplu am avut o noapte groaznica . Nu am reusit sa adorm . 

 Era cam 2 jumatate si ..se auzeau zgomote ciudate .. Primul gand desigur a fost ” EXTRATERESTRII ” . Plus ca se zgaltana si patul .. WTF !!  Paranoiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Acum imi vine sa rad aseara eram gen ” O.o” 

 M-am gandit ca poate Dorel si gasca lui asfalteaza , dar serios , la 2 noaptea?! Plus ca-n spatele blocului , strada e deja asfaltata . Poate era doar masina de mare tonaj . Cine stie ? 

 Nu stiu dar in ultimele zile nu ma mai odihnesc cum trebuie , sunt aeriana si tot ce fac e sa ascult muzica toata ziua ! Azi am ascultat Marilyn Manson incontinuuuuu .Refuz sa cred ca as fi indragostita.Asa ceva nu e posibil. Si cand te gandesti ca la 12-13 ani il consideram un ciudat si ma speria , acum.. Dumnezeule ! Il iubesc . E un  geniu ! E imperfect de perfect ! 

 Inca sunt nehotarata in privinta lui A. Renunt ! Cred :”D !  Pam pam ! Fuck Loveeeeeeeeeeeee !