Imagine

 Nu stiu daca ati avut vreodata un prieten / a pe care sa-l/o iubiti neconditionat ; de a carui prezenta sa fiti pur si simplu dependenti . 

    Atunci cand vedeti o poza sau orice lucru care va aminteste de persoana respectiva sa va apuce plansul . Ca si cum ar face parte din familie . Doar ca Dumnezeu nu v-a facut frati/surori ci prieteni cei mai buni . 

   Sa vorbiti ore intregi si sa nu va plictisiti . Desi ati vorbit poate 4 ore inca sa mai aveti lucruri de spus . Sa puteti  sa-i spuneti orice avand incredere ca ramane intre voi.

   Sa fie si o distanta de 2000-3000 de km si tot la fel de bine sa va intelegi  . Sa-i spui ” Te iubesc” zilnic si sa nu fie de ajuns pentru a-i multumi ca exista in viata ta . Sa traiasca alaturi de tine orice moment . Sa te sustina si sa-ti spuna cand e gresit . 

  Sa rada cu voi ;  sa planga cu voi . Sa fiti un intreg . 

  Cred ca nu mai trebuie tradus nimic . Tot ce-am scris e pentru tine  : Jeg , Jegston , Jegus , Rapanici , Deni , Denisuca, Denisa , Bby, Iubire , Dragoste, Sufletel , Don’soara Putinologuescovici

  Sa-ti zic ” Te iubesc ” ar fi prea putin . Iti multumesc ca existi in viata mea si ca fiecare zi alaturi de tine e speciala.

  Te iubesc cu bune si cu rele . Neconditionat. Pe veci . Doar tu si eu . 

  Te adooooooooooooooooooooooooooooooooooooor .

 Stiu ca o sa ma urasti ca ti-am pus poza dar..e de 2ani .. si eu te iubbbbbesc :*  . O zi superba . :*

  Si ma simttttttttttttttttt „empty” fara tineeeeeee. O parte din mine lipsesteee si daca nu vii in vara asta , iti sparg fata. Hahahaha.  Te iuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubesc . Pup.

Imagine