Oamenii din ziua de azi habar n-au ce e muzica . Ma refer la muzica romaneasca. Nu zic asta doar pentru ca eu ascult un anumit gen si cei care  nu-l asculta , sunt fraieri . Nu merg acum pe ideea ca ” Cine nu e cu mine , e impotriva mea ” 

  Dar serios acum , ce-i cu lumea asta ? Se promoveaza toate playback-istele , toate parasutele fara voce care ajung vedete prin costume cat mai sumare . Serios ? Sunteti cu capul ?

   Da , gusturile nu se discuta. Dar.. in loc sa-l ascult pe Alex Mica ori Like Chocolate ori alti esuati .. prefer sa ascult o voce adevarata precum Monica Anghel, Loredana ori Mihaela Runceanu . 

  Nu stiu , dar mie-mi plac . Am gusturi invechite ,  o sa zici . Stii ceva? Nu-mi paaaaaaaaaaaaaaaaaasa. Au versuri frumoase, romantice . Stii tu , frazeeeeee… nu 2-3 cuvinte care se repeta la nesfarsit si un refren. Muzica adevarata bai tata ! 

  Oricum se asculta si in functie de stare . Ca la o petrecere nu o sa poti asculta „Sa mori de dragoste ranita ” . Dar cand ai in cap doar ” muzica de club ” e aiurea , din punctul meu de vedere.  Sufletul merita si altceva. Daca ai unul , desigur .

 Mihaela Runceanu – De-ar fii sa vii 

 Angela Similea- Sa mori de dragoste ranita

 Loredana – Buna seara iubito ! 

 Monica Anghel – Spune-mi

  Laura Stoica – Un actor grabit 

 Horia Brenciu – Septembrie luni

Paula Seling-Timpul , Ploaie in luna lui martie 

 etc 

 Purificati-va sufletele copilasi !