Imagine

 Doar putin . Adica a venit ca un SOC SOC SOC  ! >.< 

   Am descoperit ca niste ” Scuze ” nu prea pot rezolva problemele uneori , oricat de mult ai regreta niste cuvinte spuse la nervi .  

  Adica serios , se trezesc niste oameni sa plece asa din viata ta fara regrete , fara nimic . De parca asta nu ar fi cine stie ce chestie .  Oricum cam toate merg prost pentru mine . Am stari ciudate si-s irascibila. 

   De obicei nu pun pret pe frumusetea exterioara prea tare ci pe cea interioara .. doar ca acum m-am lasat   ” pacalita ” de cea exterioara . Dar, sper sa fie pentru ultima oara. Daca ai niste ochi superbi nu esti perfect/a. Nu, nu ! 

   Oricum , as vrea sa va sfatuiesc ca atunci cand aveti nervi , nu ii descarcati niciodata pe o persoana draga ..

  Am o senzatie de ” deja vu ” . Ciuuuuuuuuuuuudatttt . Am mai trecut prin asta? Nu-mi aduc aminte . Probabil ca da. 

  Mi-am revenit catusi de putin . Nu se merita sa fii trist/a . Toate vin si trec . Intr-un final . 

  A fost frumos . 

  In final raman amintirile .

  Acum nu-mi doresc decat sa ma bucur de vara . 

  O zi frumoasa !