Imagine

 De obicei nu mi-e teama de sange . DE OBICEI ! 

   Azi dimineata am fost cu o verisoara la un laborator . Asistenta aia nu-i gasea venele si ii rasucea acul ala in pieleee ! Groaznic . 

   Nu mancasem dimineata dar.. am zis sa ma uit cum incearca femeiusca aia sa-i ia sange . Si.. deodata o ceata mi s-a pus pe ochi si era sa pic jos.. O durere de cap m-a luat si nu mai vedeam nimic si un barbat incerca sa ma intrebe daca-s bine .. Eram paralela total . 

   Ma simteam ca intr-un film cu scenariu super prost in care eu-s personajul care o pateste.  In cele din urma am reusit sa ajung pana pe o banca afara si sa-mi trag sufletul . Era sa vomit . Ce dracu’ sa vomit daca  nu mancasem nimic ? 

  Poate suna putin dramatic dar nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu este ! Clar nu o sa mai am astfel de intrevederi cu sangele . Si eu care credeam ca-s mai puternica . M-am inselat .