Recent o veche prietena mi-a spus ” Isabela.. stii , te-ai schimbat. Inainte erai mai nebunatica, vorbeai mai mult, radeai mai mult .. acum se vede, te-ai maturizat , esti altfel , mai cumpatata  ” . 

  Si ce-as putea intelege ? Ca m-am schimbat? De vorbit mult , vorbesc si acum , sa am cu cine . ” Radeai mai mult” . Ok , acum nu sunt vreo trista de aia , care zambeste de 2 ori pe an , doar ca.. nu stiu ce sa zic .

   La anul fac 18 ani . 18 ! Dumnezeule mare ! Serios ? Nu-mi prea vine sa cred. Cand eram mica mereu imi doream sa ajung la varsta de 17,18 ani .. sa fiu MARE. Acum , nu mi se pare cine stie ce. Stiti cum e , omul nu e multumit niciodata. Nu cred ca maturizarea tine de o anumita varsta ci de caracter . Poti fi matur si la 12 ani dar poti fi si extrem de imatur la 20  de ani.

   Oricum , stiu ca inca am un suflet de copil si uneori ma si comport ca unul si nu mi-e rusine sa recunosc . Nu simt ca am 17 ani . Sau poate nu simt asta doar pentru ca vad cei ” 17  ani ” manifestandu-se altfel la altii . Fiecare are propriul stil de a trai , in fond , nu ? 

    Mai am 2 ani de liceu . Greu de crezut si asta. Anii trec prea repede.. Imi doresc macar un pic sa mai fiu mica si grasuna , sa ma joc toata ziulica , sa nu am teoreme sau alte porcarii de invatat. Sa nu stiu de probleme ori alte greutati . Inocenta .. doar atat . 

   PS : Melodia e superba si te calmeaza . Merita ascultata !