Poate sa-ti fie dor de cineva pe care nu-l cunosti personal? Sa te indragostesti de o poza? De cateva conversatii?

   Sa simti ca persoana aia ti-ar putea „umple” golul din suflet? Sa visezi ore-n sir la posibilele intalniri?Sa vorbesti cu el/ea si sa te simti aiurea pentru ca nu iese cum vrei tu ?

  Sa-ti tresara inima la orice vorba despre el/ea? Sa te bucuri de orice lucru marunt venit din partea lui / ei ? 

  Nu inteleg de ce oamenii sunt asa visatori , asa naivi . De ce se indragostesc atat de usor ? De ce se ataseaza atat de repede de persoane? 

  Si nu neaparat doar din poze.. de ce unii se indragostesc pana peste cap? De ce uneori de persoanele nepotrivite?De ce suntem asa vulnerabili in fata iubirii ? De ce nu putem sa-i facem fata? De ce avem nevoie de un suflet pereche? De ce nu se poate fara? 

  Atatea intrebari.. si totusi as putea sa-mi raspund singura , dar prefer sa imi fac iluzii pentru ca asa e firea omului.Oricum te indragostesti de o persoana , apoi de alta.. si tot asa . Poate iubirea nu exista ci doar ai nevoie de cineva pentru a nu fi singur , de la un timp instalandu-se obisnuinta, monotonia.

  Si totusi mi-e dor de tine , desi nu te-am vazut niciodata , dar stiu ca e un gol  si pe moment cred ca tu l-ai putea   ” umple ” . Oricum , nu se va intampla , dar e frumos sa visezi , nu ? Te destinzi desi te amagesti . 

  Mi se spune des si sunt constienta de acest” defect” . ” Isabela, te atasezi prea repede de persoane”

  Incerc sa te uit , voi reusi cu siguranta, cineva iti va lua locul , timpul isi va face treaba..

  PS: Melodia e superba.

   Noapte buna !