Nu am nimic cu iubirea , e un sentiment superb daca-l traiesti alaturi de o persoana la fel de speciala !

       Dar m-am saturat pana peste cap ca orice pustoaica de 13-14 hai 15 ani sa posteze despre cat de mult sufera din dragoste sau cat de indragostita este ! Adica , stiti voi ce-i aia iubire ? Nu , nu stiti ! Habar n-aveti . Chiar si eu daca am 17 ani jumate , nu stiu ce-i aia . E doar un sentiment de atasare papuselor ! Adevarata iubire nu vine decat din partea familiei la varsta noastra. 

     Adica, inteleg , te indragostesti , iti place sa petreci timp cu X cu Y , te apuca inspiratia , faci einspe mii de compuneri  , poezii dar nu iubesti , iti garantez eu . Poate si eu am zis ” Te iubesc ” dar uitandu-ma acum in urma nu stiu cat de sincera am fost , poate am fost doar dusa de val . 

   Sunt unii care sunt atat de disperati sa aiba un partener , incat isi anunta toti prietenii ca-s single si cauta mereu id-uri , persoane pe facebook , poate – poate ! 

    Familia pentru cei ce au , e un lucru divin . Trebuie super apreciata . Nu cred ca pot iubi pe altcineva mai mult decat propria-mi familie . Mi-e frica de moarte si de momentul cand aceasta ne va desparti . Nu cred ca nu este zi in care sa nu ma gandesc la acest tragic eveniment . Dar trebuie sa fiu realista . De aceea vreau sa apreciez fiecare moment cu ei . 

   Imi pare rau atat de rau pentru fiecare cuvant aiurea spus lor , pentru fiecare cearta . Nu stiu daca zic toate astea pentru ca m-am maturizat.. ci pentru ca am realizat ca nu e nimic mai important decat familia . Nici prietenii , nici telefoanele super scumpe ori hainele la moda nu-ti ofera ce-ti daruieste o familie : iubirea . 

   Bine , unii poate o sa zica ca am fost prea la sentiment , dar nu-mi pasa ! Imi iubesc familia si asa ar trebui sa faceti toti , pentru ca peste ani si ani , vom regreta . Mi-e sila de toti pustii aia care spun „Vai nu o suport pe mama , nu ma intelege ” ” Tata e un tiran ” . Bai , sunt cazuri si cazuri , dar cand esti un pusti rasfatat si doar pentru ca nu te lasa pana la ora X afara sa-ti faci de cap ,  gata esti un neinteles ! 

  Poate eu-s altfel  . De fapt , da sunt altfel . Si nu-mi pasa de parerea altoraaaaa ! 

  Bai oamenilor iubiti-va familia ca-i cel mai de pret lucru in viata ! 

  Noapte buna ! 

Imagine