Am hotarat sa nu ma mai exteriorizez ataaaaaaaaaaaaaaaaaaaat de repede , ataaaaaaaaat de mult ! 

    Ma atasez mult prea repede de persoane si nu e bine , nu e deloooooc. 

   Nu cred ca sentimentele constau intr-un ” Te iubesc ” . Oricum multi zic ” Arata-ti sentimentele cat ai ocazia” . 

    Nu-mi place cand ii vad pe unii si pe  altii toata ziua buna ziua „ Te iubesc ” . Fac diabeeeeet de la atatea dulcegarii . Si cand te gandesti ca jumatate dintre amorezatii astia sunt copii pana in 15-16 ani o.O! 

   Cred ca „iubirea” pentru iubit /a , prieten/a, frate , mama , sora , tata etc nu se demonstreaza prin mii de ” TE IUBESC” ci prin fapte,sa-i arati ca-i esti aproape mereu si la bine si la rau , sa fii acolo pentru el/ea , cu un sfat , cu o vorba buna , cu o imbratisare calda . Si cu cat e mai rarut ” te iubesc” -ul cu atat e mai dragut .   

   Important e , cred eu , sa aratam ca tinem la anumite persoane . La cele care merita , normal . 

  Asa ca draga mea D. desi nu-ti zic mereu „Te iubesc ” stii ca te iubesc din tot sufletul meu si ca esti o parte importanta din viata mea , dar important e ca simt asta si ca arat cum pot , nu ? : o3 

  Noapte buna !