1. Posteaza imaginea Liebster  Blog Award.

Imagine 

2.Spune 11 lucruri despre tine

  – sunt o visatoare 

 – ma atasez repede de persoane

 – ma enervez repede , imi trece la fel de repede

 -iubesc ploile de vara 

– sunt o romantica incurabila

-imi place sa scriu compuneri , deseori cu final tragic

-sunt sensibila 

-urasc cand cineva face greseli de scriere . I’m a grammar nazy >:)

-imi iubesc familia si pe putinii mei prieteni mai mult decat orice in lumea asta 

-urasc sa fiu criticata , comparata ori contrazisa

-am o obsesie pentru ochi albastrii/verzi 

3.Raspunde la intrebarile celui care te-a nominalizat si formuleaza un nou set de 11 intrebari pentru cei care ii nominalizezi . 

1. Dacă ai putea crea un semn zodiacal doar pentru tine, în care tu să fii singurul nativ, cum s-ar numi acesta?

-Hmm , Jegston  XD hahhahaha.

2.Stilul de muzică preferat.

 -Rock , normaaaaal !

3. Despre România, trei cuvinte.

-complicata , unica si frumoasa .

4.Ce te face aparte?

-temperamentul meu . 

5.Madagascar sau Ice Age?

-Madagascar

6. Mesajul tău, scurt, pentru tinerii din întreaga lume.

-Iubiti-va viata, ca este doar una si uitati de griji si probleme , uneori . Purificati-va sufletele.

7.Anotimpul preferat.

-Nu pot spune ca am unul preferat .. oscilez intre toamna si primavara.[hahaha, te-ai prins? varaa ^.^ ] 

8.Vârsta interioară ( după cum consideri tu)

-Uneori e 10 ani , alteori chiar si 50. 

9.O declaraţie de dragoste scurtă, în stilul celor scrise în felicitări, blogului tău.

„Iti multumesc ca ma ajuti sa-mi expun gandurile , ideile si imi oferi ocazia sa fiu apreciata pentru asta , desi uneori nu ma astept la asta . Te iubesc , caci esti parte din mine si nimic nu e mai important decat sa te placi si sa te accepti asa cum esti ” 

10.” Decât o pâine”.

-Cum am zis mai sus , urasc greselile gramaticale , ma obsedeaza ! Nu pot sa  ma abtin sa nu corectez oamenii chit sa se supara . Totusi , toata lumea merge la scoala , liceu , facultate si habar nu avem sa scriem . Ironia sortii , ha? 

11.Un hobby special pentru tine.

 -Scrisul

Intrebarile mele :

1. Genul de muzica preferat.

2.Ce parere aveti despre tinerii din ziua de astazi?

3.Invatamantul actual e unul cu beneficii pentru cei ce-l urmeaza?

4.Citatul/Cartea/Melodia preferat/a.

5.Ce parere aveti de cei cu inclinatii sexuale diferite?

6.Definiti termenul de ” iubire ” 

7.Un hobby.

8.Puteti trai fara internet?Cat timp?

9.De ce v-ati apucat de ” blogareala” ? 

Merge mai departe la cine doreste >:D<