Erau de 11 luni impreuna . 

    Tudor , 19 ani , saten  ochi albastri-verzui , o cunoscuse pe Iuliana , 17 ani , satena  , ochi negri , pe o retea de socializare. 

    Tudor era genul de baiat dorit de orice fata prin frumusetea-i exterioara dar cu un caracter aparte.  Iuliana nu ar fi crezut ca ar putea fi vreodata cu el . 

    Aveau o relatie frumoasa . In 11 luni nu s-au despartit niciodata ceea ce pentru Iuliana era ceva neasteptat avand o persoanalitate dificila . 

    31 mai , 17:30 : Iulianaa se relaxa ascultand Marilyn Manson citind pentru a doua oara ” Idiotul ” de Dostoievski.  Tatal sau o chema intrucat Tudor venise . 

     – Hei !!! Esti pregatita ? 

    -Pregatita .. pentru ce? 

    -Mergem in Vama!

    -Poftim ? Tudor 1 aprilie a trecut demult. Asteapta sa ma schimb si iesim in oras. 

    -Mai mergeeeeeeeeeeem in VAMAA ! V-A-M-A ! Am luat deja biletele. Mergem cu Robert , Ana, Ionut , Flavia, Mihai si Teodora ! 

    -Vorbesti serios ? 

    -Ce prostuta poti fi ! Daaaaa . Haide ! Ia-ti ce e necesar intr-un rucsac si sa mergem . 

   – Alo Hercule… ! Si tata? 

   -Stie ! 

   Se duse spre ea si o imbratisa . 

   – Va fi perfect ! 

   -Inceteaza ! E rusinos … tata e dincolo !

   -Blablabla. Ne-a mai vazut imbratisati !

  – Ok , ok , revin . 

    Desi i se parea un vis ..  se aflau deja in tren .  Era pentru prima oara la mare .. iar faptul ca era cu el .. facea momentul si mai deosebit si palpitant . 

     Ascultand ” Metallica- Nothing else matters ” si privind peisajele cufundate usor  , usor in intunericul  misterios , drumul parea mai usor . 

    Uneori , Tudor  o intreba daca totul  e in regula . Vazand-o asa tacuta.. se ingrijora . 

   -E totul in regula totul .  Inca am impresia ca visez si m-am ciupit . E real.. 

  – Micuto … si o stranse de mana .. sarutand-o pe frunte . 

   Pe la orele 01:30 ajusera. Desi ora era inaintata , orasul forfota . Oficial era 1 MAI !

     Desi fusese o iarna friguroasa .. nisipul ii incalzea talpile .  O briza usoara.. se juca cu pletele-i satene.  Privind marea cum se juca cu stancile , Tudor se aproprie si o stranse in brate . 

  – Te iubesc ! Mirosi atat.. de frumos .. 

 -Oh .. Tudor.. 

-Don’t say a word !

    Strangand-o in brate ii simtea corpul tremurandu-i si o saruta.. 

 – Te obisnuiesti ! Haide !  Au pus corturile si au facut si un foc de  ” tabara ” . Romantico vei pierde toata distractia ! 

 -Acelasi tuuuu . Vin acum !

   Plaja era plina de rockeri , hip-hop’eri si ” dreadmenosi ” .  Dupa 2-3 ore de cantat sub lumina lunii si de glume , Iuli se ridica si pleca . 

  -Hei unde te duci ? si Tudor o urma . 

  – Sa ma uit la stele . 

   Gasind un loc ” neatins ” de peturi de bere si alte mizerii , se intinsera pe nisip .. privind bolta cereasca . 

  – Parca sunt mai mari stelele aici .. si mai stralucitoare. 

  -Ori tu esti prea visatoare.. 

  – Insensibilule ! 

  -Timido !

 -Si tu esti la fel !

 – Cine zice? 

 -Eu , sefa ta ! 

 -Iuliana .. te simti bine aici ?

 -Nu mi-as putea dori altceva acum . 

-Serios ? 

– Da , sunt fericita Tudor . Sunt cu tine acum si e tot ce conteaza. De ce intrebi ? Nu ma crezi ? 

Tudor se ridicase intre timp . 

  -Hei , esti bine ?  Ma asculti ?

 – Da… da.. Sunt bine . 

  – Plangiiii ? 

 – Ce ai tu ? Eu ? Niciodataaaaaaaaaa . 

  Iuliana se ridica si il lua de pe brat . 

 – Uita-te la mine ! 

  Vazuse atunci ca ochii lui erau cuprinsi de lacrimi ce nu conteneau a se opri . Strangandu-l in brate si privindu-l in ochi ii spune : 

   -Tudor.. ce e ? De ce plangi ? Imi pare rau daca am zis ceva gresit..  Te rog , opreste-te ! Pentru Dumnezeu ! Nu te pot vedea asa , in starea asta !  

  -N-am nimic ..scumpo. Doar m-am exteriorizat . Mi-ai spus ” Sunt fericita ! ” . Desi par un tip dur , care vrea doar anumite lucruri , sunt doar aparente . Cu tne nu a fost asa.. Facem un an in curand si nu m-am mai simtit asa pana acum . Oh nu … te rog , nu plange si tu . Plangem de fericire , nu ? 

  -Desigur .. nu-mi pasa ce cred altii . Eu te iubesc asa !

 -Micuta sensibila.. Oh , ai adormit deja , in bratele mele . Si apoi sa nu te fac copil 

 Dimineata se trezi in bratele lui . Cortul era inconjurat de miliarde de raze de soare voioase. Deci nu visez !  Sunt in vama . 

 -Frumos rasarit, nu ? Azi dimineata.. 

 -Poftim ? 

-Ai adormit in bratele mele pe plaja.. apoi te-ai trezit si am privit rasaritul . Te-am adus in cort si apoi stii continuarea. . 

 -Tuuuuuuuuuuuuuuuuuudorrrrrrr !

„DUMNEZEULE ! Am facut ceva necugetat azi dimineata ? ” 

-Hahaha ! Glumesc ! Stii ca n-as profita de tine niciodata . Ai adormit in drum spre cort. Copil somnoros ce esti . Te-am carat in brate ca pe un bebelus . Haide. E 1 mai totusi . 

 O saruta pe frunte si iesi .  Precis ziua a fost una de neuitat. Concertele , marea , soarele , EL .. totul , a fost perfect ! 

  2 mai 06:30 : Mai era o ora si incepeau orele . Mai avea 50 de km pana la Vaslui . Sperau sa ajunga la timp . Tatal lui Tudor ii astepta cu masina . Rase in momentul in care vazuse ca Iuliana purta tricoul cu Slipknot si hanoracul negru ale lui Tudor.  

 -Tata .. nu e ceea ce crezi . Doar i-am facut cunostiinta Iulianei cu apa . De vreo 4-5.. ori ? 

  Pe ceilalti ii asteptau parintii ori luasera un taxi . 

07:35 : Intra in casa . Tatal sau dormea . Arunca cartile in ghiozdan si fugi. Tatal lui Tudor o duse la scoala . 

 -Hei ai grija la scoala.. Te iubesc !

 – Mersi , mersi . Tu nu mergi la prima ora? 

 -Nu .. dau astia teza la geografie.. Du-te , esti in intarziere. Vorbim . 

 Urcase scarile cu ” viteza luminii ” . „Sparse ” usa si intra . 

 – Buna dimineata dom’ profesorrrrrrr . Ma scuzati de intarziereeeeee ! 

 Avea muzica . Nu-si facea griji . 

-Nu face nimic . Traficul?

-Cam asa ceva.. .

-Dragut hanorac marimea XXXXXXL , remarca un coleg . 

 -Da mi l-am cumparat atat de larg ca sa-l am pe vreo 2-3 ani . Sa nu fie necesar sa-mi cumpar in fiecare an . E-C-O-N-O-M-I-E !  

-Deci ,a fost in Vama ! declara profesorul . 

-M-ati prinsss . 

-Si eu obisnuiam in tinerete . 

Se scursera 30 de minute intrucat profesorul incepu sa le povesteasca cum era in Vama cand mergea el . 

Scuzandu-se inca o data pentru intarziere se puse in banca , adormind instantaneu . 

 – Tinerii din ziua de azi.. incheie profesorul , cuprins de nostalgia vremurilor apuse .