Poate sunt eu o fire rece dar imi lipseste … mult . Foarte mult . ^.^ Distanta te face sa apreciezi mult mai mult anumite persoane . Te iubesc mama ! ♥

 Nu o sa va inteleg niciodata „copii neintelesi ce sunteti ” . Atata timp cat nu abuzeaza de voi sau nu v-a abandonat si aveti de toate.. nu inteleg. Stiu , ma repet .. dar doar pentru ca nu-ti accepta toate figurile , nu inseamna ca-ti vrea raul . Nu cred asa ceva.. Auditie placuta .. ! :o3.. 

Ochii tai, plini de soare si vis,
Mana ta, parul imi mangaia.
Mi-amintesc, fara sa ma gandesc,
Ca prin vis…

Povesteai, vorbe dulci imi spuneai,
De un print si de-un rege vorbeai.
Mi-amintesc, fara sa ma gandesc,
Ca prin vis…

Intr-o seara, ma alintai,
O poveste cum imi spuneai
Si in poala, tu ma tineai
Suradeai…

Spune mama, unde te duci ?
Mama, stai sa ma asculti.
O mama, imbatranesti…
Unde esti ?

Au trecut, cati ani de-atunci
De cand tu, imi povesteai.
Anii trec, nu inteleg,
Fara rost…

Parul tau s-a mai albit.
Mana ta a imbatranit.
Ochii tai sunt ca atunci,
Ca prin vis… 

Spune mama, unde te duci ?
Mama, stai sa ma asculti
O mama, imbatranesti…
Unde estï ?