1.Vreau un baiat cu care sa pot sa merg in parc doar pentru a sari pe saltele , care sa alerge cu mine prin ploaie fara sa-i fie frica ca-si murdareste adidasii de firma , care sa ma tina de mana , sa ma ciufuleasca ..

  2.Vreau un baiat care sa-mi dea mesaj chiar in momentul in care suntem unul langa celalalt , care sa ma opreasca in mijlocul trecerii de pietoni doar ca sa ma sarute , sa danseze cu mine oricat de prost s-ar misca , cineva care sa nu ma judece dupa aparente  . 

  3.Vreau un baiat pupacios si haios care sa vrea sa mergem pe o strada a carui capat nu stim unde duce . Cineva care nu se teme sa se rataceasca , un baiat care sa ma duca la gara  si sa se urce cu mine intr-un tren la intamplare.. 

  4.Vreau un baiat care sa ma recucereasca in fiecare zi  , care sa asculte o melodie si sa se gandeasca la mine , care apreciaza un curcubeu , care se bucura cand e soare , un baiat caruia ii place mirosul primaverii, care vede dincolo de aparente. 

 5.Vreau un baiat care sa nu-mi aduca un buchet de trandafiri de ziua mea , ci sa rupa o floare de pe strada intr-o zi oarecare si sa mi-o puna dupa ureche . Un baiat care sa ma gadile , sa ma ciupeasca si sa-mi puna piedica pe strada.

 6.Vreau un baiat care sa arunce cu popcorn in mine cand mergem la cinema , care sa fie pregatit sa ma sperie cand urmarim un film horror , un baiat care-si doreste sa ma cunoasca , care-si da seama cat de complicata , ce fenomen anormal sunt . 

  7.Vreau un baiat cu care sa ma opresc in mijlocul intersectiei pe tocuri si sa impingem la Dacia lui 1310, sa ne murdarim de ulei si sa radem ca prostii , un baiat care se chinuie sa-mi faca o prajitura indiferent cat de mult fum ar iesi in bucatarie .

 8.Vreau un baiat care sa ma tina in brate noaptea si sa se trezeasca cu o jumatate de ora mai devreme doar ca sa ma vada dormind , care sa ma trezeasca cu un sarut , care sa-mi zica atunci cand gresesc si sa ma ajute sa repar ce am stricat . 

 9.Vreau un baiat care sa nu-mi zica ” Te iubesc ” din prima luna , doar ca sa ma bage in pat , un baiat care sa stie cum sa ma ia atunci cand sunt suparata , sa ma faca sa rad , care intelege ca ma supar din orice si sa stie sa ma impace.

 10.Vreau un baiat care sa ma considere cea mai frumoasa , fara sa bage de seama defectele . 

 11.Vreau un baiat care sa-mi faca un ceai fierbinte atunci cand sunt racita si care sa ma sarute fara a-i fi teama ca se molipseste .

 12.Vreau un baiat care sa inteleaga ca prietenii sunt importanti , cineva care sa-mi dea libertate atat cat sa nu ma simt sufocata si sa fie gelos cat sa simt ca tine la mine . 

13.Vreau un baiat care sa inteleaga atunci cand nu am chef sa ies afara, care sa vina la mine sa-mi tina companie cand e urat afara , care sa inteleaga ca ma tem de fulgere si tunete si totusi sa nu rada de mine , ci sa ma apere.

 14.Vreau un baiat la care sa tin atat de mult incat sa nu-mi pese ce masina conduce sau cu ce tramvai ma duce acasa , pentru care sa fiu in stare de orice dar care sa nu-mi ceara nimic , care sa stie ca-l iubesc dar sa nu-i fiu nevoita sa-i spun asta in fiecare zi . 

 15.Vreau un  baiat care sa fie romantic si tandru cu mine , sa-si respecte mama si sa o ajute ; cuiva caruia sa nu-i fie rusine sa iasa in oras cu familia . 

 16.Vreau un baiat care sa iubeasca animalele , care  sa se trezeasca la ora 6 dimineata sa plimbe cainele atunci cand eu sunt prea obosita , care sa ma duca vara la strand , sa se scufunde cu mine si sa ma sarute sub apa , sa ma stearga cu prosopul . 

 17.Vreau un baiat care sa nu se uita dupa altele cand e de mana cu mine pe strada ,  cu care sa mergem pe stadion la meciuri , care sa se bucure de bucuria mea. 

18.Vreau un baiat care sa se inteleaga cu prietenii mei , sa nu se lauda cu ceea ce are ci sa se faca placut prin ceea ce este , un baiat care-mi faca cadouri sentimentale si nu de sute de lei , un baiat al meu .

 19.Vreau un baiat cu care sa ma pot juca-n zapada , care sa se dea cu mine cu sanie si sa cadem amandoi de pe ea la mijlocul partiei . 

20.Vreau un baiat care sa ma alinte , care sa mearga cu mine pana in varful muntelui doar ca sa vedem apusul , care  vara sa se inghesuie intr-un pat de o singura persoana doar ca sa fie mai aproape de mine.

21.Vreau un baiat care sa ma opreasca cu un sarut atunci cand vorbesc mult si aiurea , un baiat care sa nu se supere cand ascult muzica cu volum ridicat.

22.Vreau un baiat care sa-mi inteleaga pasiunile .

23.Vrea un baiat cu care ma pot uita la stele . . 

24.Vreau un baiat care sa-si aminteasca tot felul de lucruri marunte amuzante facute-n impreuna

25.Vreau un baiat care sa fie sincer , sa-mi zica intotdeauna ceea ce gandeste.

26.Vreau un baiat care sa ma lase sa-i port hainele.

27.Vreau un baiat care atunci cand ii spun ” Sunt bine ” sa ma imbratiseze si sa-mi zica ” Nu , nu esti ! ” .

28.Vreau un baiat care sa ma trateze uneori ca un copil , alteori ca un adult . 

Imagine

 Vreau … un baiat… care doar in BASME EXISTA.