Imagine

        Uneori e bine sa visezi si cu ochii deschizi. Sa te rupi de realitate si sa fii doar in lumea ta . Cu ideile tale,  scenariile tale , cu viata ta ” perfecta ” . 

      Consider ca iti mai hranesti sufletul asa ; unii vor zice ” Te amagesti ” . Intr-un fel poate asa este, dar nu se stie niciodata de unde sare nocorul . Totul e sa speri .. ca intr-o zi vei avea curajul poate sa-i spui baiatului cu ochi albastrii ca-l placi mai mult decat ca pe un prieten , ori sa-ti cumperi bluza care e acum la moda sau sa intrii intr-o anumita gasca. 

     Imi place sa visez . Nimeni nu-mi poate spune ce si cum sa visez . Sunt doar eu . Eu si ideile mele . 

    Arunca-te pe pat.. pune-ti castile la refuz in urechi .. si viseaza. Pierde-ti controlul, cazi  in visare. Fii nepasatoare.. fii rece . Fii doar tu si lumea ta ! Meriti asta !