Rares si Irina se cunosc de circa 3 ani si jumatate , fiind prieteni foarte, foarte buni . La inceput Irinei i-a placut de  Rares dar  atunci au considerat ca nu se potrivesc , multumindu-se doar cu o relatie de prietenie foarte stransa .

     Timp de 2 ani de zile s-au inteles bine . Fiind firi foarte dificile si orgolioase mereu se cearta de la nimicuri insa impacandu-se imediat. Desi toti ii vedeau impreuna , intr-o posibila relatie , ei declarau  ” Suntem prieteni si atat ! ” .

    Intr-o zi Rares o invita in oras , ca prieteni desigur . Insa ploaia le strica ” ieseala ” . Fiind aproape de casa lui Rares , o invita la el la un film .

   Rares adusese popcorn dar Irina vroia alune . Coborand la magazin , Irina ceruse vanzatoarei  alune cu coaja.

  – Irinaa.. eu vreau fara coajaa ..

  -Nu-mi plac alea.. mai bune-s mai astea cu coajaa..

  -Nu fii fraiera .. ia din astea fara.

  -N-ai decat sa-ti ieii .

  – Enervanto . Sa-ti ramana cojile-n gat .

  – Si eu te iubesc , multumesc.

  -Pana la urma cumparati ceva sau ati venit la caldura sa va certati ?

  -Ne scuzati , spuse Irina . A dat de asfalt si are reactii adverse .

  -Hei, acum da-mi si mie alune de alea.

  -Parca nu-ti placeau  , uita-te la film acolo si nu ma plictisi .

  -Zgarcitoo . CHITRA !

  -Am fata de bona ? De mamica ? Ai si tu 2 maini . Ia-ti singurr !

  -Nu poti fii si tu draguta, nu ?

  -Meriti ?

  Irina in cele din urma se indupleca , ia o aluna si ii da. Dar Rares o musca de deget.

  -Auch .. asa-i cu animalele ! Dupa ce le hranesti , te mai si musca !

  -Hahaha , te descriai ?

  -O sa te anunt cand o sa-mi schimb numele in Marinescu Rares.  Iti dau alune , dar ultima oara , nu ai 5 ani sa fii hranit ..

  Dar Rares ii apuca degetul si o musca din nou , insa  nu vrea sa-i dea drumul la deget.

  -Da-mi drumul . Doamne parca esti un caine . .

  Irina se repede la Rares si-l apuca de par .

  -Ce te-a apucat? Te porti ca un copil ..

    Rares insa nu spuse nimic . Doar o priveste atent .. Irina , se inrosi . Albastrul din ochii lui o fermeca . Mainile incepu sa-i tremure si se arunca in capatul celalalt al canapelei .

  -M-a durut..  Rares..

  -Stiam , asta era si ideea :  o 3 .

  -Oh .. tu..Pleaca de aici , dihanieeee !

   Minutele treceau , linistea punand stapanire pe incapere . Irina se duse langa Rares si puse capul pe umarul lui.

   -Nu am facut scoala de spatari Irino .

  -Porcule ! Doar vroiam sa facem un transfer de inteligenta , intelegi blondule ?!

  Minute bune se scursera iar .. Dar il simti pe Rares . Acesta adormise cu capul pe umarul ei ..

  „Si acum ce sa faccc ? Dumnezeule , doarme ca un copil…”

  Acesta il lua usor si-i puse capul pe picioarele ei ..

  ” Ce se intampla cu mine ? De ce-mi bate inima asa de tare ? Oare-l plac ? Nuuuuu .. suntem doar prieteni … dar e atat de dragut si azi .. azi.. cand s-a uitat la mine a fost… ciudat si placut ” ..

  Nu putea pleca si sa-l lase dormind .. Incepu sa se joace prin pletele-i balane , facandu-i codite .

  Peste o ora , Rares incepu sa se miste ..  Se ridica si o vazu pe Irina rosie la fata .

  -Am dormit mult ?

  -O ora , cam asa..

  -Si tu ce-ai facut?

  -M-am dat cu rolele .. . Am stat si m-am uitat la tine .

  -Sunt frumos si cand dorm , nu ?

  -Oh , specific tie ! Dadada, sforai ca un porc.

  -Serios?

  -Dadada, te-am filmat . Te pun pe facebook , blog , youtube . Peste tot  . Viata ta-i distrusa.

   -Amuzanto.. te mai doare degetul ?

  -Am si uitaat de el ..

  -Lasa-ma sa ma uit..

  -Tu esti sanatos ? Iar ma musti ? DOAAAARE ! Sa te musc si eu ?

  -Nu de degete .. cu ele cant la chitara.

  -De gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ?

  -Vampiroaico ! Gatul meu super fin si delicios ?!

  -Da, de fapt esti o fetita care nu rezistaaaaaaa. Nu musc ma , nu-s animala ca tine !😀

   Irina se intinde catre gatul lui dar un miros de parfum o copleseste. 

  -Nu pot sa faaaac asta ! 

   -De ce? Ti-ai dat seama ca gatul meu e de vita nobila ? Are o aura ? 

   -Eiii are .. E prea mare aproprierea si te obisnuiesti dupa ! 

    Irina se aproprie.. de gatul lui . Inima ii batea ca nebuna . Inghitise in sec . Incepu sa-l sarute .. Simti cum mainile reci ale lui Rares ii mangaie spatele .. degetele-i mari faceau un dans al placerii pe spatele Irinei . .Rares o imbratisa puternic . Simti cum inima ii bate si mai tare , simtindu-se pierduta in imbratisarea cuprinsa de parfumul ca de flori de mai . 

   Imbratisarea a fost atat de stransa incat Irina se facu micuta in bratele-i mari si protectoare.. Minute-n sir se imbratisara , fara a spune vreun cuvant . Asteptasera clipa asta de ani intregi . .

   Insa Irina , rosie ca un mar copt , il impinse .. aruncandu-se in capatul celalalt al canapelei . 

   -Cccc..ce naiba facem ?! Situatia scapa de sub control .. Du-te si te uita in oglinda . Ai un nou prieten . Amintire ! 

  -Haide cu mine ..

   -Stii si singur drumuuul ..Dar daca ma gandesc, nu strica sa-ti vad reactia . 

   -WoooooW. Esti dusa !!! Sunt vanatt !

   -Scuza-ma ca-s experta… si ca ti-a placut ! 

   -Mi-a placut?Am zis asta?

   -Poftim ? Altfel nu ma strangeai in brate ! 

   -Nu-i adevarat. Vroiam sa vad cum iti miroase parul .

   -Poftiiiiiim ? Ce scuza penibila .. Te duci la o fata si o iei in brate ” HEI , PARUL TAU MIROASE DEOSEBITT ” ! A capsunele chiar !

   -Nu  mi-a placut..

    -Atunci de ce m-ai strans in brate?

   -Degeaba.

   -Inteleg , ma testai .

   -Poate.

   -De ce nu ma surprinde?Ce te asteptai ? Sa te sarut ? Sa fim fericiti pana la adanci batraneti ?

   -Poate.

   -Viseaza baaaieeeteee !

   -Recunoaste , ma placi !

   -Nu ! Nu sunt eu aia care te-a strans in brate.. 

   -Nu , m-am strans singur .

  -Scuza-maaaa , am facut-o din mila !

  -Atunci fa-o din nou . 

  -Imi pare rau , timpul pentru saraci s-a terminat. Anunta-ma maine !

  -Ma placiiiii , ma placiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !

  -In visele tale , poate . 

  -Ai venit la mine , m-ai muscat , m-ai imbratisat , m-ai privind dormind .. te-ai inrosit . Ce dovezi mai vrei ?

  -Am venit ca nu aveam ce face sau cu cine iesi , te-am muscat ptr ca si tu ai facut-o .. te-am imbratisat pentru ca  tu m-ai imbratisat primul.. si nu puteam sa plec ca o MARLANCA asa sa te las dormind..

  -Esti o vaca !

  -Boule.. 

  -Boul e iubitul vacii , stiai ?

  -Atunci eu sunt o vaca de rasa si tu o corcitura !

  -Nu exista . 

  -WoW. Esti un caz unic si special . FELICITARILE MELE !

  -De ce te porti asa?

  -aa?

  -Vrei sa fii tu aia rece, sigura pe tine , sa nu-ti arati sentimentele ,  sa ma pui mereu la punct.. 

 –Asa esti si tu . Doar nu vrei sa ma indragostesc de tine si sa alte alea.. neaaaa.😄 nu de tine

  -De ce nu ?!

  -De aia , ne certam mereu din nimicuri , nu stiu , nu cred ca ne-am intelege . 

  -Dar ne impacam.. 

  -Da , pentru ca eu cedez prima ..

   -Pentru ca ma placi . 

  -Nu , tin la tine .

  -Pentru ca ma placi .

  -Da bine . Tu daca ma placi , de ce nu cedezi ? Orgoliosule .

  -Tin la tine .. 

  -Bine  , bravo .

  -Inceteaza tu , aia , care vrei sa ai o inima de  piatra  !

  -Lasa-ma in pace !

  -Si daca nu vreau ?

  -Te oblig .

  -Fa-o . 

  -Cine dramatizeaza acum ? Ma duc pe canapea . Ma plictisesti !

  Insa Rares se repede spre ea si o apuca de mana . 

  -Prostuto !

   -M-ai oprit pentru asta?!

  -Trecem la partea cu sarutul ?

  -Inaltimea Voastra se indura?!

   -Sa ma gandesc…. NU ! 

   -Ok , ma duc atunci ..

  -Stai mai fraiero !

   Rares o apuca repede de spate si o saruta incat corpul ei invaluit de imbratisarea calda , tremura. 

   -Te simti mai bine acum fraiero ?

   -Poftim ? 

    -Ti-am facut si placerea asta . Te-am sarutat.

   -POFTIM ? Tu ai vrut .

   -Da, normal , doar esti iubita mea . 

   -…..aaa.. da..

   -Ce ? Nu asta suntem ?!

   -Presupun ca da , doar ca sunt prea surprinsa.. 

   -Pentru ca esti o prostutaa ! 

   -Fiindca te plac atat de mult !

   -Si e reciproc . 

  Uitasera de film , alune sau popcorn . De toate neintelegerile ; de noptile pierdute cand se contraziceau .. Se simteau fericiti . 

  Pe ecran rula un fericit ” THE END „