Cine esti ?! Te cunosc ?! Tu esti EA ? Serios ? Inca traiesti cu iluzia asta? Nu te-ai desteptat inca ? 

  Nu stiu , e ciudat. S-a rupt parca ceva . Nu te mai simt aproape. Nici eu nu mai simt nevoia sa te vad atat de des.

  Pur si simplu nu puteam trai cu ideea ca te-ai schimbat . Incercam doar sa te ajut . Nu ai dorit . Ti-am vrut doar binele. M-ai criticat pentru asta. Am incercat sa ” resuscitez ” relatia . De ce nu e mai bine ? De ce simt aceeasi  „distanta ” intre noi ? Oare e sfarsitul?!

  Devine plictisitor . Incerci acum sa-ti arati niste sentimente care cica ar exista doar ca nu e firea ta sa le arati . Da , sigur. Stiai foarte bine ca urasc persoanele care nu-si tin promisiunile . Si ti-ai incalcat-o . Nu-ti pasa. Daca tu te simti bine , te doare la basca de restul .  

  Ultima cearta a fost ciudata.. Atunci am simtit ca te-am pierdut cu adevarat. Un fel de ” moarte ” . Stiu , o asociere ciudata. Dar am pierdut ceva ce nu as mai putea recupera. Si sincer , am incercat dar cand rupi o sfoara .. si incerci sa o faci la loc , nodul se va cunoaste dupa.

  Si nu , nu e ca si cum m-as plange . E ceva-n genul ” Ultimele cuvinte despre aceasta prietenie ” Se spune ca prietenii adevarati nu se pierd. Cred ca totul a fost doar in capul meu.Amice?Cunostinte?Prietene adevarate?

13 ani ? Parca a fost ieri .