Uite c-au venit si zilele orasului . Pretext ca oamenii sa mai iasa din casa si sa relaxeze cu nitica muzica buna . 

  Normal c-au fost si specimene . Copii de 13-14 ani scapati de acasa cu cate un pahar de bere in mana,crezandu-se mari smecheri . Nu faceau altceva decat sa se impinga , sa traga dintr-o tigara cu un sictir cat Casa Poporului. Altele care probabil , si-au cautat cativa sponsori . Vii imbracata cu fusta mini , tocuri de 15 si abia ti-ai facut buletinul. 

  E criza , le-nteleg. Dar in multimea aia de oameni … nu te astepta sa te duci cu pantofii intregi acasa ! 

  Buuuuun . Acum am o alta dilema . Toti copii de 8-9-10 ani de bani gata sunt cantareti?! In fine , copilasii au castigat premii , de ce as fi eu atat de rautacioasa?! 

  A venit dupa un ansamblu de la Husi , parca. Cat mi-au placuuuuuuuuutttt ! Au dansat oamenii aia de toti banutii . Se cunoaste totusi ca e un pic de criza. Vineri o ora si un pic de populara , duminica toata seara populara ! O sa ne iasa cam pe nas.. cei de la Husi au fost superbi ! 

  Dupa a venit si momentul muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult , mult asteptat . Trupa TAXI bai tata ! Acolo muzica buna ! Ce sa mai , au facut un spectacol extraordinar ! Chitaristul era atatttt de dragut , normal ! Nu stiu daca sa regret sau nu ca nu am facut poza cu el , avand in vedere ca verisoarelor mele le-am facut , dar merge si asa .  Nu am vrut eu . Cu alta ocazie.. 

  Desigur , ca erau si pustani care se dadeau in stamba.. niste ciori care se impingeau si te pipaiau , dar pe care-i calmai cu cateva vorbe de dulce.. Awwwwww .. si am vazut cuplul serii . Narcisistul si-a tras ” gagica” .. Am ramas gen „O_O”.. Ce naiba ? Juma’ de metru aia?! ” Ohh vai eu nu pot fi cu oricine, sa stii eu sunt foarte pretentios.. ” . Dumnezeule Mare ! Ohh si cum dansau ei lasciv , mamamamama ! Cupluri de ciori ii aplaudau ! Au fost vedete . Bravooo ! Nu sunt rasista , doar ca aia erau niste boschetari imputiti ! >.< 

  Hmm .. m-a surprins gestul lui D. sa vina sa ma imbratiseze , sa ma pupe pe obraji si sa ma mai si intrebe ” Ce faci?” Chiar nu ma asteptaaaaaam . Oamenii se mai schimba O.O ! Ohh si marele C. l-am vazut dupa 4 luni in sfarsit si .. eu m-am facut ca nu-l vad si invers. Ce astepta? Sa-l salut eu ? Nu , nu , nu.Cum pretenasul lui a putut , putea si el  . N-a vrut. Ohh si inca o tipa , R. , nu vreau sa-i dau numele , e mai bine asa. S-a bagat intr-o hora …. daca se poate numi hora , in care fiecare dansa cum il ducea capul. Ohh si s-a miscat pe langa un baiat.. valeu , mama , cred ca vreo jumatate de ora , desi ala parea sa aiba inca o data varsta ei . A facut rost de numarul lui ? A facut ! Baii ce usor se infiripa relatiile in ziua de azi.. 

  Programul a fost putin incurcat si in loc de Raluka au venit DJ Ryno si Sylvia . Tot aia , sincer…Hai sa zicem ca Raluka canta un pic mai fain dar astia.. ? Au 3-4 melodii apoi au inceput sa cante melodiile altora.. Au dat-o si pe populara .. Sincer?Penibil . Oricum mai mult de jumatate din lume plecase.. O mana de oameni , cam atat ramasera. 

  Intr-un cuvant a fost ” Bine ” . Se putea si mai bine , asa-i . Dar suntem un oras mic , e destul si atat . 

  Oricum in seara asta o sa fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee superrrrrr ! Ok , multi pustani o sa vina pentru RALUKA , blablabla sa se buriceasca .. dar oamenii care stiu ce-i muzica buna vor veni pentru ZDOB SI ZDUB ! ieiiii . Acum 2-3 ani cand au fost.. au facut un spectacol extraordinar ! 

  Poate la anul o sa vina Bosquito sau chiar Fara Zaharrrrrrr. Uhuuu . Ar fi super . 

  Distractie placuta tuturor in seara asta !