Iata ca s-a dus si cea de a3a zi de spectacoooool . 

  Cred ca toti cei peste 60 de ani si-au dat intalnire la spectacol😐 . TE BATEAI PE UN LOC PE BANCILE ALEA ! CE NAIBA ? Mai pun si vreo 3 genti si 2 haine sa tina vreo 10 locuri ocupate . DAR TU CREZI EU STAU DUPA TOTI BOSOROGII TAI PANA VIN ? SUNTEM SI NOI OAMENI . 

  Nu e vorba ca nu-i respect dar nu poti tine jumatate din banca ocupata ca nu ti-a venit nu stiu ce ruda. Buuun. Dupa ce am cautat un loc in marea aia de fosile.. am gasitt ! Faza proasta : un copil era langa mine si sarea pe banca aia de parca ar fi baut 200 de energizante ! I-a spus si maicasa sa stea dracu’ intr-un loc ! A plecat ala , a aparut altul in spate care avea chef sa bata cu picioarele in banca si sa nu-i taca gurita macar o clipitaaa ! La momentul ala m-am enervat , acum ii inteleg . Asa eram si eu . 

  Unii tineri stiu mai sa danseze si pe muzica populara.. dar altii .. Doar ca ai 2 beri la bord sa te faci asa de rusine , manifestandu-te ca toate animalele. Ai doar o viata , da , trebuie s-o traiesti dar nu in halul asta O.O ! Si sa nu uitam de fumul de mici care te inconjura.. awww , foarte romantic , n-ai treaba !

  Totusi , nu am nimic cu terasele , dar.. unii domnule , vin special ca sa manance mici bai tata ! Fac economii , rup de la gura copiilor numai sa manance un mic la spectacol . Eii , pai da nu existi daca nu bei o bere si nu mananci un mic la terasa. Eiha.. chiar asa crezi tu ca sta treaba ? 

  Si stai acolo 3 ore jumatate din 4 ore cat tine spectacolul , ca o juma’ de ora ti-o petreci la toaleta. Si habar nu ai cine canta dar esti bucuros ca ai ocazia sa mananci un mic cu toti pretenasii tai . Ohh sa nu uit de marea A., care e „jm3k3r@ de jm3k3r@” . Ea nu mai merge cu prietenele ei la spectacol . E prea badass. Nu poate fuma atunci ..tristut , chiar foarte tristut . Sta intepenita pe o banca si trage din tigara aia. 

  Dar aseara a fost cu mamicuta ei . A fost ciudat . Stateam la mai putin de 2 metri una de alta.. si nu ne-am vorbit . Desi una dintre verisoarele ei , cat un butoi cu ochii ca de broasca se uita asa ciudat la mine ” Ce pana mea te uiti asa ? Ti se pare ca arat ca o shaorma? ” Dupa , stimabila familie s-a ridicat pentru a servi un mic si a „stuchi ” niste seminte . Mi se dusese cheful de orice cand am trecut una pe langa alta.. s-a uitat la mine si nu m-a salutat . DUPA 13 ANI DE PRIETENIE ! Adica , eu sunt suparata pe tine , sunt orgolioasa , tu ai gresit si treci pe langa mine de parca nu ma cunosti ? PANA AICI . Paharul a fost umplut. A dat pe afara , chiar ! 

   Cum era de asteptat , totul s-a terminat cu-n foc de artificii . Frumos , ca de obicei .. doar ca nu inteleg de ce niste pustoaice care bausera si ele 2 beri tipau asa , de parca cineva le facea altceva.. chiar va place sa iesiti asa in evidenta ? Macar de v-ati evidentia cu ceva bun . 

  A fost bine . Urmeaza balciul . Cu noroiul specific cu  fumul de mici , cateva manele .. si multi figuranti !