„Religia e cea prin care se manipuleaza oamenii-n masa ! ” 
    Mare dreptate are Nimeni Altu.. Nu stiu , eu cand merg la biserica nu ma simt intr-un fel anume . 

   X-uleasca ” Am fost azi la biserica , m-am simtit eliberata , linistita.. ” EU DE CE NU MA SIMT ASA?

   Cand eram mica eram altfel . In bloc cu mine , locuieste o tanti . Mereu ma luam in gura cu ea pentru ca nu ne lasa sa stam in fata blocului ” Nu mai calca iarba , du-te in spatele blocului unde ai geamul si joaca-te acolo ” . In cele din urma a cedat.. si a inceput sa ne invete diverse lucruri . Ce e bine si ce e rau . Intocmai ca o bunicuta. Mereu ne dadea bomboane si icoane. Imi placea sa vorbesc cu ea , sa o ajut.. 

  Chiar imi spunea sa merg la diferite manastiri cu ea..Eram credincioasa?Sau eram doar un copil avid dupa cunostiinte ? Anul trecut mama mi-a spus ” Stii , credeam ca o sa te pierd.. ca te vei face maicuta . Ma bucuram ca inveti lucruri .. dar erai atat de pasionata de lucrurile alea.. ” Eram gen ” O.O” ..

  Acum sunt confuza. Am invatat ca mai bine crezi chiar daca nu exista decat sa existe si sa nu crezi .. si sa pierzi . Dar ma intreb : De ce Dumnezeu le da unora sanatate, bani , frumusete , fericire.. aproape tot si altora mai deloc ? De ce cu destinele unora se joaca ? 

  C. spunea ca va trebui sa dea socoteala. EL e EL ! Nu va da socoteala nimanui .. Ii spuneam ca mi-l imaginez ca un papusar.. iar noi marionetele . Uneori ca un copil ghidus mai rupe cate o sfoara sa vada ce se poate intampla.. Nu inteleg de ce unii trebuie sa treaca prin atatea.. au doar o viata si aia plina de probleme? DE CE? RASPUNDE-MI ! E DOAR UNA ! ATAT . De ce unora le-o faci frumoasa astfel incat se pot bucura de orice lucru ? .. NU ESTI CORECT ! EI n-au gresit cu nimic , crede-ma…

  Oamenii se roaga la EL doar cand au nevoie .. asa este.  Nu ma rog in fiecare seara. Nu exista acel ” ceva ” care sa ma indemne s-o fac. Credinta nu consta in mersul la biserica. Mi se pare o prostie ! 

   La scoala te-nvata ca biserica a avut mereu de suferit  de la diferiti imparati .. DAR MA INTREB : IN PERIOADA AIA SUPER GREA, FOAMETE , SARACIE , BISERICA DE UNDE AVEA ATATIA BANI ? :| 

  Si am inca o nelamurire. Noi , oamenii , ne tragem din Adam si Eva , corect? Totusi .. ei erau si chinezi si negrii si mongoli in acelasi timp ?! Totusi , toti ar trebui sa fim mai mult sau mai putin rude, ha ? Avem aceiasi stramosi.. Uhh.. Ma intreb daca toti oamenii si-ar face arborele genealogic .. chiar ar gasi stramosi comuni ? Atatea intrebari fara raspuns.. 

   Oricum parerile-s impartite..Oamenii numai in Dumnezeu nu cred.. Mos Craciun,Iepurasul de Paste,Tehnologie,Stiinta,Mos Niciolaie.. la ce societate avem Dumnezeu e ultima lor grija..