•  De ce nu pot sa dorm ? Am fost fascinata de liniste.
  • Este gol.. sa vorbesc iar singura intr-o camera trista..? 
  • De ce nu pot sa dorm ? Pentru ca te-am vazut.. 
  • Tu te uitai in jos la podeaua uda.. 
  • Plecandu-ti capul in timp ce dormeai.
  • Eu nu am nici un sentiment pentru neinteresanta realitate. 
  • Eu ,  fascinata ma uitam la tine fara sa spun nimic , 
  • Si chiar fara sa clipesc.. 
  • Vreau sa adorm , doar sa simt frica de a ma trezi .. 
  • Vreau sa uit totul .. este un egoism absurd.. 
  • Iti strig numele . Ma supar pe singuratate. . 
  • Am tipat in timp ce-ti tineam piciorul subtire.. 
  • A fost prea fragil cu ardoarea…
  • Am fost fascinata de neinteresanta realitate..
  • Am descoperit ca era fara sens ca m-am nascut pentru a nu plange.
  • Vocea din spatele meu o tine tot asa…
  • Cauza nu era importanta 
  • Numai tu aratai atat de trist in fata mea
  • Ma uram atat de mult pentru ca nu puteam face nimic pentru tine.
  • Ti-am spus, cine mi-a dat numele.
  • Poti sa fii aproape de mine mereu?
  • Yeah…pentru mine tu esti prima si ultima ,,mama,,
  • Eu tandru te-am captusit cu rosu inchis pe zidul alb.
  • Vin mai aproape, acelasi obraz cald.
  • Eu doar am zambit calm…
  • O mare lacrima a fost impletita cu tine.
  • Si am simtit ca putem deveni ,,unul,,
  • Am fost langa tine cand venise timpul…
  • Ca ochii tai sa se inchida si caldura sa dïspara…
  • END

        Superba .. Mokkunchan sigur iti va face placere sa o reasculti . :D