Ati trecut vreodata pe langa persoane si sa simtiti fericirea in jurul lor cum radiaza? 

        Sa nu va bucurati de fericirea lor ? Sa va vina sa vomitati un curcubeu ? 

       Serios , de la o vreme incepe sa ma enerveze atata bucurie in jurul meu . Paranoia? Mhh .. stiu ca bucuria lor nu e sincera. E falsa. Urata.Dezgustatoare. De prost gust. 

        Merg si privesc cum orice om isi vede de ale lui . Intr-un colt 2 suflete invata sa mearga.. iar la 10 metrii mai incolo o relatie se incheie. 

       Sa observati persoane care par a fi perfecte? Cu un zambet pe toata moaca si cu-n corp fara de greseli ? Da, o sa spuneti ca poate  interiorul e stricat. CUI II MAI PASA DE INTERIOR ? Sa fim seriosi . 

     Unii parca sunt scutiti de probleme . Tot ce pot face e sa piarda vremea toata ziulica in timp ce altii se zbat sa supravietuiasca. Dadadada,nu e vina primilor de soarta celor din urma. Da, am mai discutat despre asta. Viata nu-i corecta.. 

    Se spune ca orice om are un rost in viata , o cale , un destin .  Nu stiu nici acum ce sa fac cu viata mea. Ce meserie. Am einspe mii de idei in cap dar nu stiu ce sa aleg. De multe ori mi se spune ca arat de 15-16 ani . La inceput eram gen „O.o WTF ? ”  Acum , ma bucur ca lumea ma considera mai tanara. Eu inca nu realizez ca am aproape 18 ani . 18 ? SERIOS ? Acum 2-3 ani daca ma intrebai nu credeam c-o sa ajung pana aici . 

    Si ce-ar trebui sa fac ? Poate par de 16 ani din cauza vestimentatiei mele . Eu inca ma consider o copila . Inca ma uit la desene, mazgalesc caietele , cant si ma joc Mario !Inca ma uit la animeuri : Inuyasha❤ , my loveeee😀 , Spirala , Vampire Knight si multe altele.  Nu ma imbrac extravagant , nu prea suport hainele mulate desi nu sunt plinuta.  Pe Facebook se trezeste cate unul ” Cati ani ai ? ” Hmmm .. desi scrie data nasterii . Nu prea-mi spun varsta. Totusi pe de o parte cei „15-16” ani ar trebui sa ma bucure. Intr-un fel. La cum arata tipele de 16 ani acum . Eehehhehehe. Ca de 20 .  Inca cercetez ce mananca . Auzizem ca sunt hormoni de crestere in carnea de pui .. 

  Clasa a11a? Cand au trecut 2 ani ? Inca 2 ani si gata? Nu e posibil . Nu ma vad studenta . Nu e problema plecarii de acasa .. Pesimismul,uneori ma doboara. Nu-mi fac griji ca nu  voi putea invata .  Nu prea ma distrag multe lucruri de la asta,cand stiu ca o fac pentru binele meu. Doar ca.. ma simt prea mare . Vreau macar sa simt iar emotia primei zile de liceu ori prima de scoala . Eram atat de timida si ascunsa in spatele unei fete. DUPA , 4 ANI AM URAT-O ! 

  Anii au trecut. De fapt , noi am trecut pe langa ei . Mult , mult prea repede.  Spre ce ne indreptam ? Ziua de maine .  Sper sa fie mai buna decat cea de astazi . 

 [ Minte de copil😀 ]