Ploua..

Auzi pamantul gemand dupa picaturile de ploaie? Simte-le dansul impreunarii..

Mi-e dor sa vorbesc cu tine . Sa ma gandesc la degetele tale facand un dans pe tastatura trecuta de vreme..

Sa stiu ca pierzi orele vorbindu-mi . Sa ma fascinezi cu fiecare litera,virgula..

Sa te vad . Sa-ti privesc inocenta ochilor si sa nu pot scoate un cuvant.

Si cand te gandesti ca azi aveam atatea de spus  . Vantul ghidus mi-a luat gandurile si le-a dus cat mai departe. ” Nu-ti intuneca mintea . Nu te amagi.. „

Nu stiu daca pot spune ca sunt indragostita de tine .. ci e o dorinta de a comunica cu tine . Ma face sa ma simt bine ..

„Mi-a facut placere sa vorbim . ” Stiu ca nu o ziceai degeaba ..

Am fost ametita astazi gandindu-ma la cate as avea sa-ti spun .. Aici alergam prin ploaie si-mi imaginam cum vei aparea tu si ma vei certa ca sunt asa uituca si ca nu am grija de mine .. 

Iluzii . Ploaia e de vina . Am asteptat-o toata vara.. Pe tine , cat doresti ? 

Si imi spuneam  dar sa stii ca ma lupt ! Inca nu-s indragostita.. 

Am pierdut sirul ideilor .. 

Au fugit . Totul e impotriva mea . Sentimente ? Nu cred . Dar orice ar fi .. nu vrea sa iasa la iveala. Ajuta-ma . Aranjeaza-mi ideile. Fa-le sa-ti vorbeasca. Comunica-mi .. Danseaza cu mine.. 

[ PS: MELODIA E SUPERRRBAAA ]