Mokkunchan

De mica am avut pasiunea desenului ,aveam imaginatie si imi inventam povesti dar nefiind un bun povestitor , le desenam si asa imi cream benzile mele desenate majoritatea cu printese captive in unul din turnurile castelurilor intunecate ,sau zane nascute din polenul florilor ..copilarie.

Am fost mereu obsedata de animeuri si de acolo mi-am facut un stil al meu .Dar in ultima perioada am fost confuza , nu mai aveam nici-o speranta sau dorinta de a desena si m-am cam desprins de animeuri , nu mai fac pentru mine , si totusi oricat le-am adorat, nu regret deloc.Acum am sperante si vise mai mature , as vrea sa desenez benzi desenate MARVEL sau DC care sunt cele mai mari reviste de benzi desenate din lume , acolo unde Spider man , X-man , Iron man , Fantastic four , Thor  si multi alti s-au nascut.

Pe langa asta as vrea…

Vezi articol original 56 de cuvinte mai mult