Stiu ca am facut o leapsa recent dar.. INTREBARILE LUI Mokkunchan sunt SUUUPEEEER !   Eiii da de unde . Ii fac si ei o favoare ! MWHAHAHAHA.

1.Ce te inspira sa faci postari pe blog?

-Persoane, Stari, Vremea, Imaginatia..
2.Ceva ce ti-a schimbat viata.

-Tu , Mokkunchan
3.Cum te descarci de nervi de obicei ?

-Injur , tip , ma plimb de colo-colo
4.Defectul tau cel mai mare ?

-Incapatanarea/Orgoliu
5.Zi-mi 3 cuvinte pe care le folosesti cel mai des.

-„WTF” , ” LOL ” , „Exact”
6.Ce parere ai despre manele ?

-Nu ma deranjeaza atata timp cat nu-mi afecteaza urechiusele mele de PRINTESA MONDIALA SI FRUMUSICA. Manca-ti-as ochiii . Sa-ti traiasca familiaaaa.
7.Citatul preferat ?

-„Nu lupti decat pentru ceea ce iubesti .  „
8.Ce vrei sa faci pe viitor?

Sa dorm. Cam in vreo ora.    Mhh..  ” io soi benga strenga ” . Judecator , Jurnalista. Pe acolo . Habar n-am . CONFUZZZZA !

CIAULES PRETENASI . Daca doriti luati si voi aceasta mica leapsa. ADIIIIOSSSS !