Na ca a fost si prima zi de scoala. Uraaaaa. URALE : HIP HIP URAA ! Da, gata .

      Mi-am inceput ziua perfect. Erau niste idioti intr-o Dacie vai de curu’ ei care s-au gasit sa strige ” Papusaaaa ” . Frate, eram in camasa albastra si blugi rupti , nimic „săxy”. Mi-am facut doar datoria si le-am aratat „dejtu'” . Nu puteam rata ocazia sa nu ii pun la punct ! 

Apoi am ajuns la liceuuuuuuuuuu . MAMA , CATI BOBOCI ! De fapt , alea nici nu aratau de 15 ani . Chiar ziceau doua fete ” Ba alea-s boboace? Eu nu cred.. ” . Vorbeam acum cu A., el fiind la alt liceu si ii spun ” Si ai pus ochii pe vreo boboaca?” ” Ce boboace ma ? ” .. Mda , alea deja-s trecute prin viataaa ! 

      Poza asta are perfecta dreptateeeee ! Cand le vedeai cu niste fuste de o palma pana la fund si cu niste tocuri cui de 15 cm .. ramaneam masca .. daca acum te imbraci asa , intr-a12a cum dracu’ te mai imbraci ? 

     Mi-am vazut si colegele.. dar nu eram genul ” VAIIIIIII FATOOOOOOOOO CE MAI FACI ? MHUA MHUA ” Un salut acolo si cam atat. Ce ai mai facut, ce ai mai citit ..😀 . Nu-mi place sa ma gab in zeama asa ca chilotu-n ruc ! :D 

   Avem si 5 colegi noi : 4 fete si un baiat . 38 in clasa bueyyy fratica ! Lipiti de tabla stau 2 .. dar soarta. Cica-s buni la invatatura . Vom vedea . 

   Important e ca ultima banca de la geam e tot a meaaa.  Iubita mea micutaaa ! : o 3 . O iubeeeesssc . Faza nastroapa e ca ne-au schimbat cativa profesori si pana mea .. pana ne obisnuim .. o sa treaca einspe mii de ore ! 

    Ca de obicei , intrarea in liceu s-a facut in stilul ” oi la tocat ” . INGRAMADEALAAAAAAA ! Toti doreau sa intre primii . CE DOR V-A FOST DE SCOALA .. ! 

    Si ca sa nu uit. . urasc fetele care se machiaza in mod abuziv !  Ce ceapa ma-sii parca erau tencuite pe fata.. daca zambeau putin , li se crapa fataa! Daa.. tot majoritatea boboacelor era asa.. Stiti ca si gatul e parte din corpul vostru ? Si ca e aiurea sa aveti fata de parca ati adormit la solar si gatul alb ca laptele ?! Daca nu , aflati acum ” papuselorrrr ” ! 

  Aww.. si da , terasele dupa erau FULL ! E o forma naspa de cheltuit bani , dupa mine😀 . Mie una nu-mi place. E SUPER AGLOMERAT ; urasc aglomeratiile . 

  Si nu inteleg de ce mama lor noi astia de a11a si a12a trebuie sa cumparam carti . Adica , noi avem vreo 3-4 conturi in banca si ne permitem orice? Pentru ca-s obligatorii doar 10 clase si lasa-i pe aia in ceapa mamii lor sa-si cumpere ? Huaaaaaaa !!!  Era „cul ” rau sa vezi fetele cu tocuri si fel de fel de fustite si cu sacosa la piept doldora de carti.. ca e prea mainstream sa porti ghiozdan . N-ai gentuta nu existi .

  Mi-e greu sa ma trezesc dimineata. Azi abia am plecat la 8 .. iar orele incep la 8 . Maine prima ora am istorie , nu-i stres, sper totusi sa nu intarzii ! Ma doare capul . Eram nervoasa . Mi-a mai trecut..Nu am chef de nimic . Sper doar sa fie bine . Azi am fost salvata de faptul ca aveam castile la maxim .  Oricum in prima saptamana e asa de acomodare.. si sper sa mai fac niste povesti . Am ceva idei. Mwhahahahaha . Promit ca de maine ma apuc. Stati pe aproape !

Si acum ca-s boboace si boboci se vor infiripa ca de obicei noi relatii.. si blablabla. Se vor iubi la maxiiiiim😀  Cam asa : 

 

  Si am vazut-o pe M. Zic de mult c-am sa scriu o postare despre specimenul ala. Aceeasi pantaloni si tricoul ala cu nu stiu ce formatie anonima gasita pe site-uri pentru prosti.. Esti tampaaa rau ! 

 Am ascultat-o azi incontinuu. Probabil , majoritatea care o sa vada postarea nu o sa asculte melodia pentru ca nu e cunoscuta de toata lumea si ca are un ritm nebun .  Dar stiti ce? Nu prea-mi pasa. E prea superba piesa ca sa fie ascultata de orice specimen . Totusi , ” ciudatii ” care o s-o asculte , auditie placuttttttttttaa ! \m/ 

  Hai ca m-am lungit destul . Ciaules ! Un an scolar super , c-asa se ureaza cica.  Dadadada, anul asta va fi mai bun ca anteriorul . Rahat. Sa  fie !