Dacă va mai amintiți o cunoscută întrebare din oracol era ” Animalul preferat? „. Evident că mulți răspundeau cu ” Pisică sau câinele ” . Poate erau și 2-3 răspunsuri gen ” Crocodil ” , „Hipopotam ” la mișto .

Câinii

  • îi poți scoate afară , la plimbare 
  • dacă îi înveți [ exemplu : Scott ] nu fac în casă 
  • sunt mult mai jucăuși 
  • nu-ți atacă perdelele 
  • Nu zgârie 
  • te pot apăra 
  • mănâncă orice 
  1. Lătra 
  2. Lasă bale [ unele rase ] 
  3. Îți papă papucii 

Pisicile 

  • Nu le poți scoate la o plimbare 
  • fac în casă [ cutia cu nisip , blablabla] 
  • atacă perdelele , canapelele 
  • zgârie 
  • preferă laptele.. puține pisici din apartamente mănâncă chiar orice 
  • nu te pot apăra 
  • noaptea au o privire înfricoșătoare 
  • atunci când sunt în pericol fac foarte urât ! [ AM VĂZUT IERI ! ÎNGROZITOR ! ] 
  1. Sunt pufoaseee 
  2. Torc.. aww ! 

    Prefer câinii . De fiecare data când ies cu Scott trebuie să le spun celor din jur ce rasă e , câți ani are , că nu mușca și cum îl cheamaa..

  Scott e foarte blând. El doar miroase. Lătra… dar foarte puțin la străini . Mai mult la alți câini sau / și la pisici ! Ieri era să spintece o pisică ! MWHAHAHAHHAAHAA !

  Ieri mă odihneam pe o bancă cu Scott. Căldură mare, sete , durere de picioare. Pe o bancă alăturată erau câțiva tipi .😄

RECONSTITUIRE
Băiatul 1 – Ce rasă e ?

Eu – Labrador .

Băiatul 2 – Cum îl cheamă ?

Eu – Scott.

Băieții 3,4 – Mușcă ?

Eu – Nu, nu vă face nimic ..

B2-Cum spuneai că-l cheamă?

Eu -Scott..

B1- Și pe față Izabela , nu ?

[ Pe mine mă cheamă cu ” S” Isabela.. dar .. WTF ?! ]

Eu : Potfim ? De unde mă cunoști ?

B1- N-ai de unde să știi ..

Eu-De pe facebook ?!

B1 -Nu..

Eu -Atunci ? Cum te cheamă ?!

B2,3 – R. Ionuț.

Eu-Habar n-am cine ești..

B1-N-ai de unde să știi .

Eu-Ok… ciudatttt😄

Sincer, nu m-am uitat pe facebook să văd dacă îl am sau nu.. La cum arată nu-mi amintesc să fi interacționat cu el .😄 Sau o fi vreun tip din viitor! Cine stie?!

DUBIOOOOOOOOOOOOS !

Scott e un blând . Pe cine ar putea răni ? :o3