Nu-mi place matematica de nicio culoare . Nu-i văd folosul în liceu . 
Cam genu’ ăsta de matematică fac eu :

 

 

Oricine știe sau ar trebui să știe să adune și să înmulțească. Serios ? Mă duc la magazin și îi cer vânzătoarei 5 kg de cartofi și credeți că mă întreabă exerciții de genu’ ? NUU ! Nimănui nu-i pasă. Nu mă duc la facultatea de matematică >.<

Prea mulți de „X ” și „Y” pe caietul meu . PLĂTESC CHIRIE ? NU ! Afaraaa !

Știu că m-aș putea transfera la filologie căci eu fac până într-a12a matematică dar.. decât teză la latină .. prefer să transcriu mecanic de pe tablă. Oricum nu-nțeleg nimic . Și nici nu cred c-ar trebui .

Da, sunt și exerciții mai ușoare.. dar asta mi-a pus capac. Probabil , în trecut , niște extratereștrii le-au furat creierii unor personaje , le-au băgat cipuri cu radicali și s-au pus ei pe treabă și pe inventat astfel de exerciții că să nu se plictisească că și așa nu aveau net cu faimosu’ facebook și mărețul youtube . Și să nu uităm de 9gag [ care mie-mi de vreo săptămână îmi merge foarte prost alături de facebook ! >.< ]

Și să nu uit de economie . Nu am încă o poză cu vreo problemă pentru că acum suntem doar la partea teoretică. Nu știu cât de nasoală e dar având în vedere că e și puțină matematică presupun că va fi un pic ..

Se spune că orice materie e frumoasă dacă profesorul e de treabă . Nu am nimic cu profa doar că mi s-a părut aiurea când a zis ” Pentru ceea ce spuneți din caiet primiți un 6 ” .. SERIOS ?! Adicălea , noi , să învățam din CARTE ! Dadadada, pe aia pe care ați dat bani . Ce spune ea? Că dacă tot am dat bani să o și folosim la ceva. Va fi greu la început . Majoritatea liceenilor citește în grabă lecția și apoi se aruncă la calculator sau ies în oraș . Cine are timp de citit din carte? Shit !

Și dau și teză. PERFECT ! Sper s-o înțeleg .

V-am băgat în ceață destul .

Ce a mai rămas din ziua asta să vă fie frumoasă . Oh mâine economie din nou . Frumos .