Mă disperă pozele de genu’ .
    CUI ÎI PASĂ CE MĂNÂNCI TU ? SERIOS ? MIE UNA NU . Și sunt sigură că și alții gândesc exact ca mine .
   Și pui poze cu cârnați , ochiuri , pastramă , castraveți , roșii să arăți lumii că ai luat alocația sau a luat mă-ta salariul și bonurile de la fabrică și tu o duci bine !
    De parcă ți-ai pune poze pe facebook și-n zilele când bagi în tine fasole și borș de cartofi , așa ca la cantină . Ei da de unde .  Bagi și tu o dată pe luna poze când ai bani ..
    Sau mai sunt unele care-și pun prăjituri pe facebook .
    Se mai laudă că le-au mai și gătit . Sunteți în stare să va puneți și poză cu hârtia igienică folosită pe facebook ? ” Știi , eu am un fund de rasă .. dâra mea se vede altfel , puțin aurită ” .
    Pentru niște like-uri ?
    Poate lumea e pe facebook de la locul de muncă [deși ar trebui să lucreze nu să stea pe facebook!] și nu au mâncat nimic și tu începi să te lauzi ..
     De fapt nu pui poză că să arăți că se poate mânca dulce și de casă ci să te lauzi că tu de fapt mănânci dulciuri . NU NE PASĂ ! DA? Și noi putem !
   DOAR UN CUVÂNT : PENIBIL !