Astazi am fost nominalizata de Asternut si Maria carora le multumesc !😀 Cica-s 3 reguli . Deci , sa trecem la treaba !

1) Posteaza 11 lucruri despre tine :

1. Sunt sensibila .

2.Ador muzica rock => nu pot trai fara ea !

3.Totul pana la familia mea si Mokkunchan !

4.In cea mai mare parte a timpului sunt pesimista. Si nu aveti cum sa schimbati asta .

5.Imi plac pletosii / anime-urile / Japonia / tricourile largi / craniile / ecusoanele / dulciurile etc..

6.Sunt foarte orgolioasa .

7.Sunt o persoana romantica .

8.Ma enervez usor dar imi trece la fel de repede .

9.Ma atasez foarte repede de persoane !

10.Sunt geloasa si posesiva ..😀

11.Sunt o persoana de incredere . Te iert o data , 2  , 3 ori pana ma plictisesc si totul devine o monotonie . Sunt o persoana buna dar ma pot intoarce si la 180 de grade !

2) Raspunde la intrebarile date de blogger-ul care te-a nominalizat :

De la Asternut :

1. Ce iti da inspiratia de a scrie ?

-Diferite persoane , situatii , muzica .. sau imaginatia .
2.Luna sau soarele ? Ce alegi si de ce ?

Luna. Datorita misterului ei.. si faptul ca ma face sa ma gandesc la diferite situatii romantice..
3.Care e visul tau ? 

Sa ajung ceea ce imi doresc si sa fiu fericita alaturi de familia mea .
4.Ce ti-ai dorit intotdeauna sa faci dar nu ai facut ?

Dans profesionist.
5.Cum abordezi oamenii diferiti ?

Incerc sa gasesc puncte comune : Muzica, locuri , diferite activitati ..
6.Iubirea sau banii ? Ce alegi ?

Multi o sa aleaga iubirea .. ca sa nu para materialisti . Iubirea e o parte importanta din viata unui om dar fara bani in societatea in care traim suntem un mare NIMIC . Totusi prefer iubirea.
7.Cati ani ai la nivel intelectual dupa parerea ta ?

Vreo 25.
8. Ce e mai rau , sa esuezi sau sa nu incerci ?

Sa nu incerci .
9.Geniu stresat sau prost fericit ? Ce ai alege ?

Inca nu stiu ce-i aia fericire . Deci aleg geniu stresat. Probabil fiind un geniu poate in stresul meu o sa gasesc fericirea si o sa fiu si eu la randu-mi fericita.
10.Justifica-ti raspunsul de la punctul 9.

Tocmai am facut-o.
11.La ce te pricepi cel mai bine ?

Ascultat oamenii si vorbit .

De la Maria :

 1.‘’Daca as putea sa transform intregul univers intr-un bloc de cristal l-as sparge.Daca ti l-as pune in mana tu ce ai face?’’ Tu ce ai face?

Stiu replica asta.. dar nu-mi aduc aminte de unde. Nimeni Altu?Nu-mi amintesc. Ce-as face? M-as juca cu el, l-as examina.. as pune ninsoare , apoi nori , o luna galbena si plina.. stele cazatoare.. si apoi probabil m-as plictisi si ar sta pe birou aruncat.

2. Care este melodia care crezi tu ca te reprezinta?

Heidi-Charles ..M-a marcat timp de 5 ani .

3. Ce alegi? Natura sau orasul? Justifica-ti raspunsul.

Orasul . Suntem mult prea dependenti de tehnologie ca sa putem supravietui fara.

4.  Care este partea/amintirea din copilarie care ti-o amintesti cu drag?

Cand am primit o bicicleta..

5. Ai un motto pe care il urmezi in viata asta?

” Nu lupti decat pentru ceea ce iubesti ” .

6. Crezi ca exista prietenii adevarate? Dar dragoste adevarata?  Motiveaza-ti raspunsul.

In prietenie da . Dragoste.. da , dar nu de la varste fragede. Dupa 30 de ani , probabil ca exista.

7.  Crezi ca stelele cazatoare indeplinesc dorinte?

Sunt superstitioasa .. imi pun mereu dorinte .😄

8. Ce faci in momentele cand ti se face dor? Dor de orice,oricine.

Ascult muzica , scriu ..

9.  Ti-ai imagina viata fara blogul pe care-l detii ?

Da.

10. Daca ti-ai putea indeplinii o dorinta,care ar fi aceea?

Sa pot insanatosi lumea .

11.  Daca ai avea ocazia sa te transformi intr-un animal care ar fi acela? De ce?

Un ghepard. Sunt frumosi si rapizi .

3) Pune alte 11 intrebari altor 11 bloggeri nominalizati de tine.

1.De ce v-ati apucat de blogareala?

2.Ce va face sa scrieti?

3.Familia sau persoana iubita ?  luand in considerare ca sunteti in viitor , deja casatoriti .

4.Melodia care va trezeste cele mai multe amintiri ?

5.Ce artist v-ati dori sa-l vedeti in Romania?

6.Cum credeti ca ar putea cineva sa nu se mai ataseze repede de persoane ?

7.Credeti in paranormal ? Argumentati .

8.Cel mai fericit moment din viata voastra pana acum .

9.Ce-i fericirea?

10.Cacao sau vanilie ? Argumentati .

11.Ce parere aveti despre ” Prietenii cu beneficii ? ”😄

Cei 11 pe care-i nomalizezi sunt : [ SCUZE PENTRU INTARZIERE ]

Mokkunchan

Pastila Otravitoare

Just me

Ioana

Suflet vorbitor

Lilith

Anne

Baroana

Part time

Stari efemere

Alin

Nu stiu daca mai e valabil.. dar…. abia acum am reusit ! Toate cele bune !