Nu are rost sa te stresezi pentru niste lucruri fara rost.

Trebuie sa te bucuri de ceea ce ai . De prezent. De aer , de soare , de ploaia marunta si rece , de imbratisarea mamei , de vorbele bune spuse de tata inainte de a pleca la scoala.. 

Stiti momentul ala cand o persoana va poate inveseli doar spunandu-va ” Nu uita sa fii fericita ” 

Cum am mai spus eu nu cred in fericire, doar o stare de bine .. 

Dar faptul ca mi-a zis asta,  nu stiu , mi-a transmis o stare de bine , a transmis bunatate.. 

Si nu a facut-o pentru a primi ceva in schimb , nu , a facut-o deliberat , a facut-o pentru ca e o persoana buna , care merita multa apreciere. 

Eram nervoasa din cauza unei profesoare de desen care e mereu nemultumita si ochii mei nu o pot suporta iar mintea o ia razna cand ii proceseaza vorbele.. dar EL a facut ceva magic , a luat starea de disconfort parca cu mana !

Si nu , nu e vreun crush sau iubit . E doar un prieten bun . Da , un prieten , nu amic , nu cunostiinta ! A fost langa mine cand a trebuit fara sa vrea .. fara sa-i cer asta ! Mi-a inseninat seara ! 

Multumesc mult DREADMAN ! Esti ” soOoOp3r ” 

O seara buna tuturor ! 

Pace .