Stiuu că am mai scris despre tine .  [ aici unul dintre ele.. ]

Nu are rost să-ți spun cât te iubesc .

Nu aș avea cum să măsor asta.

Știi că ești că și sora mea mai micuță. [ De fapt sunt șefa ta dar nu contează😀 ]

Și faptul că mereu mă surprinzi mă face să mă simt super specială.. și să cred că nu sunt destul de bună pentru tine.

Îți mulțumesc că exiști . Serios și fără s-o dau în drame sau în sensibilități patetice.. viața mea ar fi plictisitoare..fără tine

Te iubesc … și te voi iubi mereu , indiferent de distanță , vârstă , statut social ..

Aștept vara să te văd . Te voi strânge atât de tare în brațe ..

Îți mulțumesc pentru desen . E minunat.. Mă cunoști atât de bine .. încât știi că pleoapele mele au o culoare mai închisă fără să mă machiez[vezi desen mai jos]. Îmi cunoști fiecare părticică din corp..

Și vom face multe , multe , multe poze.. chiar dacă nu-ți va conveni , te voi obliga . Mi-e dor de tine.. Mi-e dor să mă rogi să ne uităm la filme de groază. Vara viitoare îți va fi dedicată ! 

Mi-e dor să mâncăm corcodușe de pe geamul tău .. sau bombonele până ni se face rău..
Sau mai ții minte ? Jocurile cu Radio…
Sau când dădeam din cap ca nebunele ? ..
Cum să nu te iubesc.. ?
Când ai obrăjorii aia care strigă spre a fi ciupiti ?
Ochii tăi de chinezoaică :o3 de-un verde întocmai ca un smarald…
Buzele tale cărnoase.. și mari care ție nu-ți plac : o3..
Dar mai ales.. sufletul tău .. figurativ vorbind :))😀
Meriți multe . Ce este mai bun .
Ești o persoană de milioane..
Și știu că te va deranja că am pus poze cu noi.. dar sunt mai vechi😀 Așa că sper că nu vei face crize😀

Cum să nu te iubesc ? Când ești mereu alături de mine , chiar dacă nu putem ieși și să ne vedem zilnic .. mereu ești on să mă ajuți cu-n sfat.. să-mi asculți poveștile.. Să pierzi timpul cu mine..

Mulți consideră că dacă sunt 3000 de km între o prietenie aceasta din urmă se va destrăma.. dar nu va fi așa ! Îți promit . Știu că sunt o fire dificilă și că uneori am stări și stări dar promit că nu te voi abandonă niciodată.. NICIODATĂ !

Te ador  Mokkunchan !

 Și-mi amintesc cât am râs în ziua aia și cum îl chinuiam pe Mario să ne facă poza.. Oh GOD :o3  

 Și ziua când te-am văzut în sarafan.. Oh Doamne. Generală.. :o3 . Atâtea amintiri ..  

Știu că pozele sunt vechi .. vara anului 2010 , parca.. și că ne-am maturizat. Dar e tot ce am . Știi care e faza?
Știi tu vorba aia.. Că pozele/amintirile rămân , oamenii se schimbă.. Noi am rămas la fel .
Mulțumesc pentru tot .
Și pentru acest minunat desen..

Melodia noastră..