Telenovelele sunt acum super la moda .. Adica cine nu se uita ?! Depinde la ce fel de telenovela te uiti . 

Ok , acum nu i se mai spune asa ci serial . Ma lassiiii ?  :)

Faza e sa nu te uiti la alea de pe Acasa TV.. sunt oribile.. De fapt , nici nu-i pot numi pe aia actori . Nu-mi transmit nimic. Scenarii proaste . Oribile . Muzica de 20 de bani si niste fufe care mereu se cearta de la un barbat , copii din flori .. nimic nou. Pot vedea asta si la vecina de la blocul alaturat , imi prezinti ceva nou care sa ma faca sa stau in cur fara sa respir la TV?

Acum 2-3 ani , a fost difuzat 1001 de nopti pe KanalD. Mereu am vrut sa citesc cartea. O am in casa.. dar atunci nu aveam chef. Vara,caldura.. eram si mai mica . Si filmul era superb. Serialul , telenovela.. cum vrei sa-i spuneti. Muzica era una foarte frumoasa . Scenariul era unul imprevizibil , actori buni , tot alaiul . 

Acum , am vazut un alt serial.. Inainte de Sfarsit , pe KanalD. Am dat de el din plictiseala.. Nu aveam la ce sa ma uit si bang ! 

Mi-a placut din prima. Si m-a sensibilizat. Nu cum sunt astea romanesti  : sex , buci , prostitutie si niste crime pe acolo . Dadadada.. neinteresant . Gen Pariu cu viata .. primele 2 sezoane le-am vazut. Acum nimic . O lungesc aiurea. Mai baga 475875 de personaje.. niste rapiri , mai e unu pe moarte dar invie miraculos .. Hai frate. De fapt , nu mai e ce-a fost. Acum au dat-o pe LalaBand .. vai , isteriee , crize cu copcii de 14-15 ani care sunt in dinti dupa ei . Niste copii de bani gata care cica-s actori. Mare branza , 1 kg de cas . Nimic interesant. 

Desi aveam de invatat si de scris .. l-am urmarit !!!😀  Oricum nu are multe episoade.. doar vreo 50 si ceva. Finalul chiar m-a emotionat. O lacrima , 2 , 3😀 .. Inveti multe din el. Nu e ca ” Tanar si nemancat ” cu 485858 de episoade.. de cand eram  in burta mamei.. PLICTISITORR !

Acum am vazut reclama.. si cica din 22 octombrie se va difuza .. un altul. Fatmagul . Mi-a placut prezentarea. O poveste de dragoste dintre doi .. iar ea e violata de niste barosani cu bani . Vreau sa vad continuarea . 

O

Oricum , cand am timp si daca nu adorm ca un bustean .. ma mai uit la CSI New York, Miami , astea de crima..😀 Imi plac foarte mult  , mai ales ca vreau sa lucrez in domeniul. Si alea cu avocati. Lege si ordine si era si Firma.. pe AXN. Sau Justitie Militara.

Acum daca nu te uiti la Dexter sau The Vampire Diaries  nu existi . Uite ca mie-mi place sa fiu invizibila. Nu am nimic cu serialele astea , poate-s interesante.. dar atunci cand TOATA LUMEA se uita , imi pierd interesul . Nu-mi plac lucrurile accesibile pentru toti , pe care le intelege oricine . Vreau ceva palpitant , interesant.. 

Uite ca nici nu o sa ma uit vreodata la ele ! Ha , sa nu fiu eu in pas cu moda ! Oricum nu incercati sa-mi spuneti cat sunt de faine ca nu ma intereseaza🙂 ! :D