O sa urasc ziua de maine mai mult ca niciodata.

O sa ma trezesc si o sa astept sa fiu rastignita..

Maine e ziua cea mare.. cand ne aduce minunatele lucrari la economie.. Am mai zis ca urasc economia.. Parca aici ..Nu ? De fapt nu materia in sine .. ci pe profa..

Materia in sine e usoara.. dar saptamana trecuta ne-a impuscat un test.. 4 exercitii , 2 de teorie si 2 probleme si nici nu ne-a lasat toata ORA. DE CE MAMA NU M-AI FACUT ROBOT ? 

Ok , la o problema nu mi-a cazut fisa din prima.. eram stresata sa scriu , repede, corect si mai ales cum stau in ultima banca se mai si benocla la mine sa nu copiez. SERIOS ? Crezi ca vreau un 1 ?

O sa iau nota mica si ma oftiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic . Pentru ca incepusem bine anul in pana mea . ERA OK ! Dar nu , trebuia ceva sa scartaie. Ca si anul trecut de altfel . La psiho .. la inceput eram total paralela si a picat un 6 si apoi am avut doar 9 si 10 . Dar aici crezi c-ai sanse? Nu ! 

Vede ca iei nota mica si adiosss .. numa’ in note de rahat te tine . Si maine 2 ore . O sa innebunesc. De fapt  nu , a inceput deja procesul asta. 

Nu vreau sa iau 4 . NU ! NU ! Nu am luat in viata mea un 4 in catalog . Ok , nu-s tocilara [ A se consulta DEX-ul pentru a vedea semnificatia cuvantului ] doar imi pasa de viitorul meu ..  Sper macar la un 7 sa mai pot face ceva cu media aia .. sa nu fie un terci . Oricum , i-am avertizat pe ai mei . Clasa mea o sa fie cea mai fericita maine de la 9-10 si la 12-1 ! SoOoOoP3r.. 

De cand astept o profa’ de genul.. care preda super repede , cum e la facultate.. si tre’ sa scrii cu viteza luminii.. 

Rahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ! 

E visul meu sa fiu in stare de corigenta.. ” sa mor yo ” de nu .. 

Poate totusi se gaseste cineva care sa opreasca timpul sau sa faca sa dispara lucrarile miraculos ori sa uite de ele , sa faca o nebunie si sa ne puna 10 la toooooooti ! Sau sa fie miercuri maine . Nu ca si atunci am economie. Duminica frate ! Orice zi.. 

Tineti-mi pumnii .. va dau detalii maine despre mirifica nota . 

O seara placuta.. 

Marti sa te ia dracu !