Si a trecut si ziua de marti.. si cum am spus , ca va tin la curent .. si mai ales ca Alin si Mokkunchan m-au intrebat si mi-au reprosat ca trebuia sa le povestesc >.< .. uite ca o fac !

Mult stressss..

Nu mi-a corectat lucrarea in prima ora si am stat pana la orele 12 intr-un stres continuu ..

Inima-mi tremura si ochii se temeau sa vada capodopera..

Auzeam note de 4,5,6,7.. chiar si 9 ! Ma bucuram pentru ei . Asteptam cu sufletul la gura..

Venise si timpul lucrarii mele la corectat.. 

Imi treceau prin fata ochilor toate minutele scurse in timpul lucrarii.. ma gandeam la eventualele greseli .. 

Alex , un coleg : Inainte ma stresam , acum ce-a fi..  Lasa , o sa fie bine , calmeaza-te . Nu mai poti da timpul inapoi..

Ii multumesc colegei mele Madalina , din prima banca care m-a ajutat sa trec de la agonie la extaz.. spunandu-mi nota ! Am rasuflat usurata .. 

Nu bagati in seama scrisul.. am scris repede si eram si presata datorita timpului.. dar totusi a fost un MINUS 9 SUPERB ! 

Oricum fericirea dupa cum stiti , nu tine decat 3 zile cu cea de alaltaieri.. Astazi ne-a predat probleme.. si ora viitoare ne asculta .. teorie plus probleme.. faza e ca nu-s grele.. dar e un mod ciudat de enuntare a datelor problemei si daca nu te-ai prins .. cam greu . Sper totusi sa fie bine .

Multumesc tuturor de incurajari .