Zodia: GEMENI !
As vrea:  cat mai multe tricouri largi
Pastrez: desene , foi mazgalite ..
Mi-as fi dorit: sa pot vindeca oameni .
Nu-mi place:  monotonia . Ma plictisesc repedee
Ma tem:  de viitor
Aud: totul
Imi pare rau: ca am cunoscut anumite persoane..
Imi place:  ceea ce e diferit..
Nu sunt: ceea ce ai vrea sa fiu
Dansez: cand ma apuca .
Niciodata: nu merg in cafenele/ la suc. nu-mi plac spatiile inchise . 
Par:  da , e saten ,  destul de lung .. pana la fund aproape . Mwhahaha . Si carliontat.
Plang: cand vreau sa ma descarc.
Nu sunt intotdeauna: greu de convins
Nu-mi place la mine:  ca ma enervez repede
Ma enerveaza: prostia si falsitatea
Sunt confuz/a:  cand ploua
Ma simt in siguranta: acasa
Am nevoie: de tine …. neah , glumesc .. de  niste casti noi  si un mp3 nou .. si multe altele !😀
Ar trebui: sa fiu mai indiferenta !

Leapsa merge mai departe la : Mokkunchan, Alin , Miru ,  Asternut , Maria , Ioana , Theo , Pretty Wild si care mai doriti .. luati-o😀 !