E toamna … si majoritatea e trista  , melancolica,  indragostita ..

        Eu sunt indiferenta. Cred . Sunt doar alte luni care trec ca vantul si ca gandul…”  imbatranindu-ma ” .

       In iulie erau momentele cu T.. fapt pentru care am scris si „Vama

      Daca ma intrebai la inceputul lui septembrie daca plac pe cineva .. spuneam ferm ca ” DA ! ” .. si automat era vorba despre C. ! De aia am si scris .. „Intuneric ” .  Si multe altele.. precum „Prietenie VS. Sentimente ” . Restul se gasesc in categoria ” Povesti „..

     Acum mi-e indiferent . .

    Stiti , relatiile sunt frumoase la inceput .. cand va cunoasteti , prima intalnire , prima privire .. primul sarut.. dar parca cu vremea asta nu-ti arde .

    Sunt adolescentele astea care-s disperata sa aiba o relatie.. Serios ? Nu e sfarsitul lumii daca nu aveti . Decat una doar de dragul  de a avea mai bine va lipsiti .. gen relatiile de maxim o luna . Nasoooooooooooooolllll ..

    Si stiti ce e mai nasol decat sa fii disperata dupa o relatie ? Sa plangi dupa el cand nici 2 saptamani n-au trecut deja . Inteleg, sunt unele persoane care pun repede la suflet.. De fapt , am vorbit despre asta in ” Tipuri de cupluri ” si/sau „B VS. F

   Si totusi Vreau .. [ click pentru a citi😀 ]

    Si da , au anuntat cica si ninsori . Toamna si-a intrat cu adevarat in drepturi !

    Ii uram un bun venit ..

    Nu vreau vant.. doar putina ploaie . Bine , un pic mai multa .

    Sper sa fii frumoasa !