Am vazut dupa-amiaza asta un film fenomenal ! Superb ! Eu de obicei nu ma uit la filme … nu stiu de ce , dar nu ma atrag. Trebuie sa fie o ocazie speciala sau cu anumite persoane . Si acum imi amintesc cum se ruga Denisa de mine sa ne uitam .. Hai si ma mai roagaaaaaaaa ! : o 3 

Filmul e Machine Gun Preacher ! E fenomenal.. e un pic cam religios. Ok , nu-s o persoana religiasa,  habar n-aveam despre ce-i vorba.

  

Prima data nici nu am vrut sa ma uit la el .. dar pana la urma m-am uitat.

Tipul la inceput e un drogat nebun care duce o viata aiurea . In cele din urma il descopera pe Dumnezeu .. si lupta pentru copii din Africa ucisi de rebeli . Marile Puteri nu se implica pentru ca in modul asta isi vand marfa.. nu e corect!  E genial ! Mai ales ca e dupa o fapta reala.. Tipul chiar exista si acum lupta pentru ei . 

Si treziti-va copilelor . Sunt mii de copii flamanzi, abuzati sexuali , ucisi si voi va plangeti din cauza unui baiat care vai v-a parasit, ca nu aveti ultimul racnet de telefon sau tableta..

Va rog  sa-l vizionati . Merita ! Astept impresii ..