Deci sunt acasa.

 Deci sunt vie.

Deci bine ca s-a terminat. 

Deci sa incheiem cu „deci” .

Presupun c-ar trebui sa scriu cum a fost desi am o super LENE ! 

Am zis sa nu vomit ! De aia nici nu am mancat nimic dimineata. Nici macar apa nu am baut .

Pana la Barlad cel putin .. a fost GROAZNIIIIIIIIC ! Se invartea totul cu mine.. Eu ma oftic repede. Nu repede , extrem de repede. Mi-era ciuda efectiv ca mi-era rau ..  Dar am ajuns in Barlad.. 

Stiti ce dragutel e orasul ? Au o fantana in centru tare draguta. E frumusel el asa . Au drumurile ei cam proaste dar merg.. ca doar esti in Moldova !

Apoi am vazut campuri intregi de comercianti cu varza,cartofi,gogosari si ceapaaaaaaaa ! 

Galatiul e frumos , de asemenea..

In fine , peisaje frumoase iar dupa ce treci de Tecuci drumurile-s faine ma ! 

Si-am ajuns si-n Bucuresti.. a fost aiurea. Prea aglomerat. Sa fac ceva pe semafoarele alea . Erau din metru in metru . Si bucurestenii astia daca se duc la blocul vecin trebuie sa se duca cu masina , pai da nu ? Doar nu o sa-si oboseasca picioarele de Sfinti mergand pe jos , corect ? 

Si ca de obicei multi pletosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii . Vazusem un tip blond , cu niste ochi albastrii.. prins in coada , c-o tigara..  asteptand tramvaiul . Era super draguuuuuuuuutt . :3 Imi venea sa ma dau jos din masina si sa-i spun ” TU ! MERGI CU MINE LA VASLUI . REFUZUL NU E ACCEPTAT ! ” 

Mai erau si alti tipi draguti care nu aveau plete. Dar si multi cocalari .. Si ciori . Nu-s rasista dar erau din aia care se baga in seama ca chilotii in cur.. -.- ! 

Si motociclistiii . Si-n alte orase sunt dar erau din aia super . Cu geci de piele si plete. Normal erau de varsta bunicii dar nu conteaza.  :3 . Simteam cum rockul le curge prin veneeeeeeeeeeeee . 

In rest .. oraselul e frumos . Dar nu m-a suprins cum zic altii ” Mama , iti dai seama e Bucuresti !!!! FRATE NU ARE CUM SA NU-TI PLACA ! ” 

Da ma , e dragutel , regretul meu e ca nu am trecut prin Cismigiu .. ca-n rest.. Ai unde merge in caz ca vrei sa iesi din casa.. dar neah >.< prea multa aglomeratie pe capul meu . Imi venea sa ma trantesc in mijlocul strazii si sa nu ma mai intorc 400 si ceva de km pana acasaaaaaaaaaaaaaa !  Q . Q 

La aeroport a fost culmea.. erau niste pitipoance cu botu’ cat Casa Poporului ! Ca totusi am vazut-o de aproape si stiu ce zic !😀 si colanti de latex. Ii urasc ! Mi se par atat de ingrozitori . Si mai era si grasa tipa . Si niste cizme pana in gat. Oribiiiiiil ! 

Vazusem un tip din Dambovita dragutel . Tipul simplu ca sa zic asa dar cu niste ochi albastrii.. ! OwO Si soarele-i care incalzea privirea si-i facea ochii sa straluceasca. Uhh !😀 Mama lui chiar m-a intrebat daca-i ocupat la baie .. Imi venea sa-i zic ” Iti zic , dar iti fur baiatul cel mare !😀 ” 

Da , nu ma luati in seama. Eram nemancata !  Oricum am fost la niste cunostiinte si aveau 2 baietei frumusei .. si atat de vorbareti . Iti venea sa-i mananci si nu alta :D 

Oricum am admirat o chestie. Multi biciclisti . Probabil si-au dat si ei seama ca-s prea multe masini si tre’ sa mai faca miscare..  Bun ! O bila alba pentru Bucuresti . Iei !

Cel putin la intoarcere nu mi-a mai fost rau .. 

Oricum , nu as trai in Bucuresti .  As sta 2,3,4,5 zile .. in vizita . Dar nu as locui acolo .  Orice straduta imi amintea de oraselul meu .. 

Stiti cum spun unii.. ca toti taranii din provincie vin in Bucuresti si se fac oameni ! Rahat ! Sau toate vin acolo pentru celebritate. Nu poti trai linistit cu un tip / o tipa ? Si atat ? Tre’ sa iei juma de Bucuresti ca sa ajungi si tu cineva? Nu poti sa muncesti pentru asta?

Munca ? Deja am zis ceva anormal pentru romani ! 

Oricum , daca va sa fie , m-as muta in Iasi . Il ador . E superb ! Si e mai aproape de ai mei . Nu e ca nu m-as putea desparti de ei sau din astea.. doar ca nu le vreau accentul IMPUTIT ! Nu-l suport. Nu vreau sa ajung ca ei . Sa merg mereu cu masina , sa fiu cu nasul pe sus . O bugetara din aia insuportabila si cu copii dependenti de calculator sau retardati . 

Am un prieten care face acolo facultatea . L-am intrebat de ce tocmai acolo ? Atat de departe .. ” Vreau un nou inceput ! ” In Bucuresti nu sunt caini cu covrigi in coada.. si nu o sa-l inteleg niciodata . Sunt mii de oameni cu slujba pe care el o doreste.. iar concurenta este una foarte mare.. nu zic ca in Iasi nu e .. si Iasiul e un oras aglomerat .. dar oamenii sunt categoric diferiti . Sper sa reuseasca totusi . . 

Cam atat . Cred . E destul de fapt . In fine . A fost frumos . ^_^ Si cel mai mult ma bucur ca nu am vomitat . Hahaha ! 

O zi faina dragilor !