” Asta este parerea ta. Pe viitor nu te mai duce la “animale” daca nu iti place”jungla”…”

Am facut postarea cu Bucuresti . Ok , greseala mea ca nu am zis motivul .  Am fost s-o conducem pe mama si pe Maria [ nepotica mea ] la aeroport !

Si da am zis ca-n Bucuresti e ca intr-o jungla ! Nu poti veni tu cu comentarii de genu :

” Am locuit si in Bucuresti, si in Targu Mures si in Cluj. In primul rand, in Bucuresti sunt foarte multi oameni din provincie, stabiliti acolo. In mai putin de 2 luni ei dezvolta “accent de Bucurestean” si ei sunt cei mai mai figuranti dupa cum spui tu. Nu stiu de ce toata lumea se leaga de cei din capitala, consider ca este un soi de invidie, altfel nu imi imaginez. Sunt curioasa de unde stii tu cum se leaga prieteniile acolo? Ai trait acolo? Ai experimentat tu astfel de situatii? Eu sunt de parere ca nu poti sa clasifici un oras intreg dupa cativa oameni… O sa cresti si o sa te maturizezi, iar cu timpul o iti dai seama ca astfel de comentarii nu iti servesc la nimic. peace „

Am raspuns o data ” Da… stiu foarte multe persoane de acolo . Si figuranti si nefiguranti ca sa zic asa.. (:| . Nu vorbesc in nestiinta de cauza.. nu as face-o . Nu e invidie . Azi abia asteptam sa plec de acolo , sa vin in oraselul meu linistitit decat in jungla aia. Iti garantez ca-s destul de matura. Si nu e doar parerea mea… stii vorba aia.. daca unul iti zice ca esti beat , nu-l iei in seama , daca-ti zic doi iar nu-i iei in seama.. dar si cand al treilea iti zice ca esti beat, te duci sa te culci.”

Dar simt ca trebuie s-o fac din nou .

Invidioasa ? Pe ce? Pe bucuresteni ? Ce au ei si eu nu am ? Ei nu au o viata linistita ! Ei pot fi hartuiti , batjocoriti  la orice pas .. seara ! Acolo te critica pentru orice cacat. Ca nu ai ultimul racnet de telefon , ca nu ai haine de firma.. ca nu ai prieten/a ! Aici e un orasel linistit in care la 9 seara daca te plimbi nu ti-e teama  ca unu iti apuca geanta .. sau in aglomeratia aia unu da cu masina peste tine pentru ca se grabeste !

Cum era sa pateasca Ionut , frate-miu , era unu sa-i ia oglinda inainte pentru ca el era boss si se grabea ! Si oh da , am vazut si-un accident ieri ! Si cred ca tipa are ceva cu  aia din provincie. E adevarat ca-s unii vai de ei care ajung in Bucuresti si vai de mine sunt oameni  si au aere. Dar ieri am fost la cineva si tipu isi luase o masina . Si frate-miu incerca sa-i explice cum si ce sa faca ” Nu lasa, eu stiu cum sa fac. Am relatii , am prieteni . ” Adica , stiu , ca nu poti judeca un oras intreg dupa 2-3 oameni.. dar asa-s majoritatea. Se cred cu un nivel peste ceilalti !

Ma repet . Invidioasa pe ce? Ca ei nu stiu ce e aia o familie ? Nu stiu sa aprecieze ceea ce au si mereu si mereu vor altceva nou . Si nu-mi spuneti ca ei au ” standarde ” si mereu lupta pentru ceea ce-si doresc. Nu , e faza ca se plictisesc mereu de ce au! 

Zicea tipa ca astfel de comentarii nu-mi servesc la nimic . Stai un pic , crezi ca eu fac articole ca sa ce? Sa mi se acorde un premiu sau ce? Am un blog unde-mi scriu  ideile si pot scrie orice comentariu atat timp cat nu vorbesc din stele si nu jignesc pe nimeni , corect? Daca alti oameni sunt de acord cu mine .. asta e . 

Nu cred ca trebuie sa ai 50 de ani ca sa fii matura. Poti fi matur la 12 ani sau/si  poti fi imatur la 20 ! Sunt destul de matura si stiu ce zic referitori la bucuresteni . Asa ca daca va simtiti puteti sa spuneti ” Da ma , asa e . Sunt un bucurestean imputit si comod si asta mi-e natia ” !  Dar nimeni nu o va zice ! Cum am mai zis..cand unul iti zica esti beat, nu il iei in seama , cand iti zic doi incepi sa-ti pui intrebari.. iar cand si al treilea iti spune.. te duci naibii sa te culci ! 

Nu va credeti superiori doar pentru ca aveti nu stiu cati ani si o facultate.  Si vai de mine veniti cu texte” Nu am ce discuta cu tine . Esti o pustoaica sau din astea ” . Ma dezgustati ! 

Nu am scris acest post pentru ca m-am enervat.. si ca sa demonstrez ca pot scrie despre orice vor muschii mei atata timp cat e foarte real si am si dreptate ! Poti sa le tii apararea pana la Pastele Cailor .. si sa-mi dai 487575 de comentarii ca vai de mine cat de minunati sunt ei nu prea-mi pasa. E dreptul tau , e adevarat , dar am zis in postare ” Nu veniti cu comentarii ca vai ei sunt asa si pe dincolo ” Ca nu-mi pasa ! (:| . De aia poate i-am si raspuns asa , ironic , pentru ca ma doare la basca .

Hai s-o citez ” Peace ”😄