Merita citit . =))

BLOG DE DAT CU CAPU`

 

A

A chica pe buşi · a fi uimit
A peredăi privet · a transmite salutări
A umbla cu teolka · a te plimba cu prietena
A ti abajri · a manca pe săturate
A-ţi înfla hreaşca · a bea fără măsură
A uşidi vaprosuri · a găsi soluţii
Am pierdut orientirovca · m-am rătăcit
Apu deamu aişi îi pizdeţ, totu-i iasna · totul este clar, nu mai exista nici o speranţă

B

Babî miniatiurnaia · femeie slabă
Bazaru-i mort · discuţia e încheiată
Bă, io’ hui io’ znait · nu ştiu ce să zic
Bumajnik · portmoneu

C
Cîcăşios · băiat nerespectuos
Chiloţi cari tai măliga · bikini
Curva de mare · sirena

D

Dă-ni kastrulea şeea · dă-mi, te rog, cratiţa

E
Eşti un mujic bun · eşti un băiat de treabă
Eşti şei mai kleovaia teolkî · declaraţie de dragoste
Eu mă kiş kipitok · sunt…

Vezi articol original 430 de cuvinte mai mult