Ai venit ca o furtuna de toamna tarzie .

Nu ti-ai anuntat prezenta .

Ai venit si mi-ai descoperit inima si tot ce ascundeam in ea : frustrari , suparari , dorinte  , idealuri . 

Am ramas uimita de puterea ta . 

Nu esti o furtuna oarecare. . esti speciala . Unica . Scopul tau nu e sa distrugi . . cum fac altele . 

Mi-ai schimbat starea in mai putin de cateva minute  . E de ajuns sa te privesc . 

Poate esti o mica furtuna dar ai scopuri blande.. 

Ochii mari si negrii imi transmit bunatate.  Nu sunt  albastrii . Si totusi sunt multumita . 

Ma cunosti atat de bine .. in cateva minute , ai aflat tot . Visez ? 

De unde provii ? Ce mi-ai facut ? 

Si totusi nu te multumesti cu ce-ai aflat. Vrei mai multe.  Si totusi nu ma opun . Iti sunt intocmai ca o carte deschisa .. gata sa o rasfoiesti dupa bunul plac . 

Si ma uit in jur .. totul e la fel . Furtuna nu i-a afectat si pe ei . Scopul tau eram EU.  De ce m-ai ales tocmai pe mine ? Am facut ceva sa ” merit ” asta ? Destinul ? 

Dar fara un pic de furtuna nu vine curcubeul , corect ? Si ma indemni sa-l descoperim impreuna .. Mi-e teama de necunoscut. Daca nu-i voi putea face fata ? Imi iei mana si imi spui un calduros ” Va fi bine !  ” 

Imi dai atat de multa incredere in mine . . te-as putea asculta la nesfarsit . Cuvintele tale fac un dans al placerii .. ma simt ca si hipnotizata.. 

Nu , nu pot . Lupta e prea grea pentru mine . Nu , nu vreau sa ies din propria-mi cochilie. Lacrimile-mi invadeaza obrajii .. ma simt pierduta.  Nu pot continua . Nu sunt destul de buna . Daca voi da gres ? 

Ma ridici si ma privesti in ochi.. Simt ca plutesc .  Ma strangi puternic in brate si-mi promiti ca vei fi langa mine . 

Si nu stiu ce sa cred.. Simt ca ma prabusesc si ca nu e nimic real . De ce nu ma pot opri din plans ?

” Plangi de fericire .. esti pe drumul bun . ” 

” Nu , nu vreau sa fiu aici . Nu , curcubeul nu va tine , va veni iar furtuna .. nu va fi bine . Nu .. nu pot face fata ! ” 

” Te rog , urmeaza-ma . Sunt langa tine .  Crede-ma.  O meriti . ” 

Te aproprii de mine . Un parfum incredibil ma face sa-mi pierd controlul si sa te strang in brate. Ma simt in siguranta . 

Si tremur de emotie . Razi usor si ma saruti . Plang , dar de fericire . 

Ai alungat furtuna din sufletul si inima mea . Cu ce ? Cu simpla-ti prezenta .  Curcubeul ne lumineaza sufletele ce danseaza intr-un joc stiut doar de noi  doi . Sunt doar eu si cu tine . 

Noaptea poate veni . Nu-mi mai este teama . Sunt cu tine acum ..