Hello…

Stiu , nu am mai scris de vreo 2-3 zile .. cred . Nu stiu exact motivul.. dar am revenit !

Nu am fost ocupata cu scoala doar ca nu mi-am putut aranja cuvintele..

Saptamana viitoare sunt zilele liceului ..

Nu e mare filozofie.. dar vineri nu facem oreeeeeee ! Plus ca e si Balul Bobocilor !

Cel din urma nu stiu , nu ma pasioneaza. Nu am fost in niciun an .. ii spuneam azi tatei ca o sa ma duc in ultimul an , ca sa nu zic ca n-am fost si eu .. 

Nu stiu . Intr-un fel e placut , sa-i vezi cum isi dau silinta cu probele, costumele , rochiile , pantofii .. dar dupa se duc toti in club si se zbenguie . 

Si se inghesuieeeeeeee toti .. Hmm , nu e chiar pe genu’ meu . Plus ca daca n-ai pantofi de 15 si o fusta superr scurta , lumea se uita cam nasol la tine . Mai ales ca vine si Vasile , prietenul lui Gigel , de la alt liceu care si ala vine cu var’su si cu tot neamul.. 

In ceea ce priveste zilele liceului , nu ma interesau pana anul asta.. . Ma bucuram ca nu facem ore . Hehehe :3 . . In fiecare an a fost o preselectie la un concurs de cultura generala.  De zilele liceului se fac cate 5 grupe a cate 4 copii , unul de a9a,10,11 si a12a. Si sunt intrebari din toate domeniile si primele 3 locuri castiga si premii in bani pe langa diplome😀 !

Intr-a9a nu am participat.. dar intr-a10a .. am incercat.. dar l-am luat prea in serios. Imi doream enorm sa particip.. Mi se pareau usoare intrebarile . Au fost 40 . Am raspuns la peste jumatate din ele. Dar erau foarte multi de a10a.. si nu am luat. Si au si copiat intre ei ! Hotiiiii ! A luat doar un coleg , care in cele din urma , a obtinut mentiune cu echipa lui . 

Anul asta.. eu si inca 4 colegi , printre care si colegul castigator , am hotarat sa mergem iar. Sa incercam🙂 ! Nu ma asteptam sa iau .  Am observat ca unele intrebari se repetau.. Anul asta au fost doar 8 din clasele de a11a. Dupa ce s-a incheiat am zis ca sigur n-o sa iau . Nu aveam pretentia . 

Vine joi profu’ de istorie si ne zice punctajele . Am ras . Stiam ca nu am luat. Radu 33 puncte, eu 22,Alex 21  si Cosmin si Adriana cam vreo 18 de caciula . 

Cand colo , primii 3 dintre noi merg mai departe. Replica mea a fost ” Va bateti joc de noi dom’ profesor ? ” 

” Nu , de ce as face asta? ” 

” Stati ca mie nu-mi vine sa creeeed ” :))

Desi unii au comentat pentru ca nu au ce face altceva , chiar nu-mi pasa.. :3 . Cea mai puternica arma e indiferenta. :D 

Da , deci particip. Radu a 2a oara , eu si Alex prima oara ! Vom fi in echipe diferittttttte !

Nu stiu . Mi-e nu stiu cum sa particip impotriva lor. Ma inteleg foarte bine cu ei .. E una sa faci un proiect si sa fiti in echipe diferite si alta e sa concurati . 

Dar e doar un concurs nu un capat de lume.. 

Ca si la sociologie.. cand Radu nu a mai facut parte din grupa noastra.. a fost un gust amar pentru restul care am ramas. :3 

Sper sa fie bine .

De fapt . . o sa am 857574747476556620838752858 de emotiiiiiiiiiii ! 

Da , sunt putin emotiva. La inceput cel putinn ..

Si mai ales ca nu-i cunosc pe aia din echipa mea . Nu stiu cine-s ! X_X 

Dar .. ma voi uita spre cineva cunoscut si-mi va zambi . Sper sa fii acolo :3 . Voi fi bine . Sper.

Cu ocazia asta , ma voi imprieteni cu 3 persoane . Sper ca va fii bine . 

Un week-end superb s-aveti ! :D