A fi indragostit ?

E o definitie pentru asta? ” ÎNDRĂGOSTÍ, îndrăgostesc, vb. IV. Refl. A prinde dragoste de cineva, a începe să iubească pe cineva; a se amoreza, a se înamora. ♦Tranz. (Neobișnuit) A iubi pe cineva. ♦ Refl. recipr. (Pop.) A se iubi. – În + dragoste.” 

In DEX , desigur ..

Dar ce intelegeti voi prin a te indragosti de cineva ? 

Sa-l/o placi la prima vedere din punct de vedere al aspectului apoi sa-i descoperi caracterul si sa simti ca vrei o relatie cu el/ea?

Sa simti fluturasi in stomac cand vorbesti cu el/ea ? 

Sa-ti doresti sa o vezi si sa vorbiti ore-n sir .. ?

Si atunci cand il/o vezi pur si simplu sa-ti pierzi cuvintele si sa te uiti la persoana langa tine mirata de cat de minunata e ? Si sa nu-ti vina sa crezi ca e acolo , langa tine .. acordandu-ti cateva minute ?

Sa te uiti in ochii lui/ei sa vezi cat de mari sunt si de o culoare poate obisnuinta pentru altii dar pentru tine .. sunt speciali. Plini de caldura , bunavointa.. Sa-i privesti si sa te linistesti. Sa uiti de tot si toate..

Sa-i vezi genele atat de lungi ..orice fata ar fi invidioasa ! Da, acum vorbesc despre un el .

Ai venit zambind.. Am zis doar ” WOW” si am lasat capul in jos . .

„Scuze pentru ieri , promit ca ma revansez ” 

„Nu-ti fa griji .. „

„Serios , am adormit .. scuze ” 

” Serios , nu-i nimic .. mi-am gasit de treaba.. „

Ochii tai atat de mari .. de parca ar fi absorbit toata lumea in ei . Eram doar eu si ochii tai . Nu , nu am avut curajul sa-i privesc mai mult de un minut. Ma uimeau frumusetea lor .. genele atat de lungi..

Vocea ta.. parca nu era reala. Cuvintele tale faceau un joc al hipnotizarii . Nici frigul nu-l mai simteam atat de tare.. Eram cu tine. Dupa atata timp . .Parul tau atat de negru.. 

Si-mi spuneai cat de frumoase-s desenele .. dar erau doar niste mazgalituri . Care m-au adus mai aproape de tine . 

” Eii .. mi-ai spus deja de 3 ori ca-s faine , nu mai fii politicos „

„Nu-s ma.. chiar sunt frumoase . De ce zici ca nu sunt ? „

„Le-am facut cand eram plictisita”

„Sunt frumoase.. „

Parca a fost ireal . Asteptam unul de la celalalt . Ce? Sa ne apropriem . Dar nu , n-am fost in apele mele.. M-a coplesit totul. Tu, revederea , frigul .. oboseala.

Si eram ca doi copii .. care e mai inalt . 

„Esti mai micuta ca mine ” 

” Ti se pareeeeeeeeeeeeeeeee ! ” 

Si am venit langa tine ..  nu ma puteam uita la tine. Cred ca am numarat toate firele de iarba , mucurile de tigara si toate gazulitele. De ce nu am avut curajul sa te privesc ? Nu-mi explic . 

Si mi-ai luat mana .. sa vezi cat de rece e .  As fi oprit timpul in loc .  Degetele tale lungi dar la fel de reci ..parca ai fi ireal.

Si mi-ai zis chiar ” Daca ti-e frig , nu mai sta , nu vreau sa ingheti pe aici .. sa racesti !”

Ce mai conta un minut sau doua ? Si te uitai asa la mine . Imi absorbeai fiecare cuvant.  Si zambeai . Roar ! Cat de frumos ti-e zambetul.. Ma pierdeam . Mai numaram cateva fire de iarba . Ma uitam oriunde , la boboci , iarba , cer .. copaci . Si cand nu te uitai .. te priveam . 

M-am purtat ca o copila . De parca as fi avut prima intalnire . . 

Apoi ti-am zis sa te grabesti .. ca vei intarzia la ore ” Ehh , nu-i graba , sa nu ingheti tu mai bine .. ” 

” Sunt bine ” 

” Ok .. mersi pentru desene. Vorbim diseara ” 

„Ok.. „

Poate c-am luat-o prea tare.. Sunt indragostita? As vrea sa nu . Nu-mi place sa fiu indragostita. Totul are un sfarsit nasol. Nu.. nu vreau sa mai trec prin asta. Imi place sa-mi pierd timpul gandindu-ma la tine.. dar mi-e teama. 

Mi-e teama sa fiu indragostita..

Mi-e teama .. de necunoscut.