„I-Nu e neaparat sa te revansezi .. nu vreau sa te simti dator fata de mine , ma face sa ma simt nu stiu cum .. mi-e de ajuns sa te vad fraierica ^_^^_^..
Nu te-am mai asteptat..
sunt franta..
o seara faina si succes la scoala . >:D< .. :*:*

M-nu ma simt dator doar ca …na asa vreau eu supranumitu fraierica nu vreau sa te vad numai  , ci sa te vad happy:D asa ca ne auzim….
scuze ca nu am intrat am un roman la romana de terminat…:(:(

I-sper ca nu te-ai suparat ca te-am facut fraierica :3:3 ..
aww. :3:3 si eu vreau sa te vad fericit.. :3:3 . daca tu esti , sunt si eu :3:3
nu e nimic. >:d< ..
oricum vad.. cand ai intrat tu … eu demult dormeam . >.<>.<
nu m-am suparat , scoala e pe primul loc :*:*
succes la scoala :3:3 .
maybe i’ll see you :3:3 „

Dumnezeuleeeeeeeeeee ! >.< Ce-i si cu baiatul asta? Adica nu-s genul care sa pun botu’ la niste vorbe.. doar ca-si da silinta atat de mult si mi-e teama sa nu o dau in bara ! X_X

Si iar am avut un vis ciudat , dar nu la fel de ciudat ca precedentul..

Era profu’ de istorie , care organizeaza concursul de vineri.. proful meu favorit , dirigintele lui ..

Eram intr-o clasa. Ne daduse cateva intrebari .. Si m-a luat de o parte si mi-a spus raspunsurile. Eram cu inca 2 colegi si multi necunoscccccccuti ! Apoi am facut concurs de baut vin . A fost ciudat. Eu nu beau alcool. Nu-l suport [ Promit ca fac o postare despre asta. Ma tin de ceva vreme sa fac ] ! Si am castigat.. Eram atat de euforica. Ultima banca. A venit el in clasa cu cativa tipi. Era.. atat de dragut si cu zambetul ala. Eram mult prea ametita sa ma pot ridica sa ma duc sa-i vorbesc..

M-am trezit acasa. Toata lumea era speriata. I-am auzit vocea in camera cealalta..

Tata ” E M. al tau ..

Eu ” .. Ce cauta aici ? „

Am auzit un ras foarte zgomotos. Si m-am trezit ” 5:55 ” ..

A fi indragostit e frumos . Dar.. ma ” vindec ” . Ma fac buna intr-un fel . Azi am citit postarile , am dat chiar si comentarii pozitive. De obicei nu o fac. Sunt o negativista,  recunosc . Nu stiu sa scriu despre finaluri fericite si nu-mi plac .Sunt prea siropoooooooase !

Si apoi devin iar o sensibila de 2 lei . Nu-mi place. Ma atasez repede , pun suflet repede , sufar repede. Nu treece la fel de repede. Dar poate va fi bine .

Stiu , Mokkunchan ca-ti faci griji dar promit ca voi avea grija . N-am s-o dau din bara din nou .

O zi buna tuturor.. !