O sa incep postarea asta altfel .

Multumesc tuturor pentru sfaturi , sustinere, mesaje frumoase . C-ati impartit cu mine aceste mici intamplari din viata mea.

Mi-au zis multi ieri ” Se vede ca esti fericita ! ” . Nu , nu sunt fericita.  Am mai zis si-n alte postari , pentru mine fericirea consta in alte lucruri .. care , din nefericire nu se vor implini niciodata. 

Nu pot spune ” Oh vai sunt cu M.  Pfaleiiiiiii  . Sunt in culmea fericiriiiiiiiiiiiiiiiiii . Existenta mea are un rost !” Sunt mai bine decat eram. Desi am parut euforica si chestii de genu’ mi-am mai revenit. Fluturasii azi m-au lasat sa dorm pana la 6😀 . Dar la 11 mi s-a intrerupt filmul . Deci , cateva ore bune de somn . Nu stiu daca au fost fluturasii sau nu , doar ca o visam pe profa’ predand formele productivitatii ” Stai , am mai facut asta o data.. ” . Da , am teza marti la economie , o gramada de invatat din carte. Stres,stres,stres!

In fine , sunt bine si va doresc tuturor la fel si multumesc inca odata !

Deci , sa revin la vechea Isabela ! Ca n-am mult timp . E 7 si tre’ sa-mi scot cainele. Si mai am si juma’ de cana de ceai de bagat pe gat !

Chiulul.. pfoai, un subiect controversat. E una cand chiulesti cu clasa. Hai ma s-o facem , n-avem chef si punct. Da, am realizat si asta. Si una e sa chiulesti ca esti tu mare scula , mare vagin ca sa te duci cu pretenasii tai sa fumezi in colt de bloc sau sa te duci sa bei o bere apoi sa vii la urmatoarea ora .. cu un mers sfidator si de parca nu ti-ar pasa de nimic .

Multi dintre ” coiosii ” astia care chiulesc nu o fac ca-s ei smecheri ci ca le este teama de o ascultare, test din astea. Ma amuza teribil. ” Coaie, hai sa plecam , ne asculta , ne fute cate un 3. .. mai bine iau absent ! „

LASILOR ! Vorba profului de romana ” Stati drepti in fata nestiintei ! „

Si unele se cred atat de smechere ca vezi tu , nu stau la ora de franceza sau de mate.. ca vai tu , se cred mult prea interesante sa stea ca toti muritorii de rand la o amarata de ora .

Mai sunt alea/aia care chiulesc sa se vada cu iubitii/iubitele . Oricat de indragostita am fost/sunt/voi fi niciodata nu o sa fac asta! Mi se pare ataaaaaaat de stupid. Nu stupid pur si simplu . Catastrofal de stupid . „Oh vai , nu stau la fizica, ma duc sa ma ling cu Gigelllll . Oh Doamne . Ma scoate la un succccc ” .

Nu stiu cum sunteti voi .. dar eu nu prea le amestec. Imi place sa fiu serioasa. Adica , serios  , pentru o ora in care 45 de minute va sarutati si 15 minute va spuneti ” Te iubesc ” si alte cacaturi ? Hai maa.. ca poti rezista si fara. 

Oricum , mai rarut ca e mai dragutt ! Face dorul mai mare si revederea mai frumoasa..

Se vor trezi tampiti probabil care vor zice ” Oh vai , tu nu chiulesti , ai o imagine buna .Ti-e teama! ” .

Coaie , nu am motive. Da, am plecat si eu de la ore . De la istorie de vreo 2ori si de la romana fara sa anunt pentru ca aveam probleme nu ca sa ma duc sa fiu mare smechera sa fumez sau sa beau o bere . Sau vai de mine lu’ Gigel i se umfla ceva daca nu ma vede.

Se spune ca daca nu faci asta in liceu , pierzi tot farmecul lui.. Am facut-o ma si inca am parte de o adolescenta frumoasa-n liceu . Te poti distra si-n ore . Depinde cum te duce bibilica . 

Fiecare e liber sa faca ce vrea , cum vrea, cand vrea,  unde vrea si cu cine vrea.

Tratati postul dupa posibilitati .

S-aveti o zi buna !